آرشیو دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲، شماره ۳۱۳۳
فرهنگ و هنر
۳۲

با کمترین تبلیغ در سطح شهر اتفاق افتاد

فروش یک میلیارد تومانی جشنواره موسیقی فجر

دبیر اجرایی بیست ونهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از فروش بیش از یک میلیارد تومانی بلیت های این رویداد هنری خبر داد.

به گزارش «ایرنا» علی ترابی گفت: با توجه به سیاست ها و توصیه معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر اینکه درصد بیشتری از بلیت های جشنواره بیست و نهم موسیقی فجر در اختیار مخاطبان واقعی هنر قرار گیرد و کمتر بلیت اهدایی داشته باشیم، با استقبال خوب مخاطبان روبه رو شویم به گونه ای که بلیت فروشی جشنواره بیست و نهم به یک میلیارد تومان رسید.

وی ادامه داد: باوجود کمترین تبلیغ شهری برای جشنواره موسیقی فجر و نیز همزمانی فروش بلیت ها با برگزاری جشنواره فیلم فجر، باز هم استقبال بسیار خوبی از سوی مردم هنردوستمان داشتیم.

دبیر اجرایی بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر افزود: استقبال مردم از جشنواره موسیقی فجر نشان می دهد که ریشه های این جشنواره بین مردم قوی است و همه دوستداران موسیقی در طول سال اخبار این جشنواره، حضور گروه ها و چگونگی بلیت فروشی را پیگیری می کنند. ترابی اظهار کرد: چهار روز مانده به جشنواره موسیقی فجر بیش از 70 درصد بلیت ها به فروش رسیده و با همین روند، سایر بلیت ها نیز در این ایام باقیمانده به فروش خواهند رسید.

وی ادامه داد: بر این اساس جا دارد از همه اهالی موسیقی و موسیقی دوستان که با توجه به مبلغ بلیت ها که البته خیلی هم ارزان نیست، به خاطر اهمیت دادن به فرهنگ و هنر کشورشان تقدیر و تشکر کنم. بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر 24 بهمن تا یکم اسفند همزمان در تهران و 6 استان دیگر برگزار می شود.