آرشیو دو‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲، شماره ۳۱۳۳
بانک و بیمه
۱۳

جشن چهارمین سالگرد تاسیس بانک شهر برگزار شد

گروه بنگاه ها - در آستانه نزدیک شدن به یوم ا... 22بهمن و سالگرد تاسیس بانک شهر، جشنی با حضور همکاران ستاد و شعب استان های تهران و کرج برگزار شد.

به گزارش مدیریت امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، این مراسم روز پنج شنبه هفدهم بهمن ماه از ساعت 30/18 میزبان حضور بیش از 4 هزار نفر از همکاران و اعضای خانواده های ایشان بود که امسال در محل تالار بزرگ کشور برگزار شد.

در این مراسم، مهندس مظفری مدیرعامل بانک ضمن عرض خیرمقدم و تبریک به مناسبت ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین شادباش ویژه به مناسبت چهارمین سالگرد تاسیس بانک شهر، مصادف شدن این دو مناسبت را حسن تلاقی ارزشمندی برای بانک شهر دانست.

مهندس مظفری همچنین ضمن تشریح بخش هایی از موفقیت های بانک شهر در طول سالیان گذشته، با ارج نهادن به اقدام بانیان تاسیس این مجموعه مالی، توفیقات به دست آمده را مرهون تلاش فرد فرد همکاران در تمامی سطوح اعلام کرد.

غلامحسین مظفری، نقش بانک ها در چرخه اقتصادی هر کشور را بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: مسوولیت و وظیفه سنگینی از این جهت بر عهده شبکه بانکی کشور و بانک شهر به عنوان بانکی پیشگام در عرصه خدمت رسانی به شهر و شهروندان قرار دارد که به لطف خدا توانسته ایم در حد مقدورات و توان به آن جامه عمل بپوشانیم.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم پنجمین سالگرد تاسیس بانک شهر را در شرایطی جشن بگیریم که سهم این بانک در تامین مالی پروژه های شهری و آبادانی و سازندگی کشور، حداقل 10درصد نسبت به وضعیت کنونی ارتقا داشته باشد.