آرشیو دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲، شماره ۳۱۳۳
فرهنگ و هنر
۳۲
22 بهمن با تلویزیون

فراری های باغ وحش در تلویزیون

شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی «دیوارهای یخی (پرونده سفید)» به کارگردانی محمود معظمی، فردا سه شنبه 22 بهمن ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می شود.

شبکه دو سیما

انیمیشن «ماداگاسکار 3» به کارگردانی میرل سوریا و مارک سوئیفت، فردا ساعت 8 صبح در قالب برنامه «سینما صبحانه» از شبکه دو سیما پخش می شود. فیلم سینمایی «کیمیا و خاک» به کارگردانی و تهیه کنندگی عباس رافعی، فردا ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. فیلم تلویزیونی «خواب زمستانی» به کارگردانی مرتضی احمدی هرندی و تهیه کنندگی میراحمد سمنانی، فردا شب ساعت 23 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «راز یک پروانه» به کارگردانی مهدی ودادی، فردا ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می شود. فیلم تلویزیونی «راز یک پروانه» داستان دختری است که روز 22 بهمن سال 57 به دنیا آمده و در این سال ها اطرافیان به او گفته اند پدرش با مردم همراه نبوده و به همرزمانش خیانت کرده است. دختر تصمیم می گیرد حقیقت ماجرا را کشف کند. فیلم تلویزیونی «پلکان 2» به کارگردانی سعید ابراهیمی فر، فردا شب ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود.

شبکه چهار سیما

فیلم تلویزیونی «گوسفند شاه»، فردا شب ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

شبکه تهران

فیلم سینمایی «ترانه های پاییزی» به کارگردانی بهمن زرین پور، فردا ساعت 13:30 از شبکه تهران روی آنتن می رود. بازپخش فیلم تلویزیونی «پلاک 7کوچه پاییز» به کارگردانی شهرام شاه حسینی، فردا شب ساعت 20:45 از شبکه تهران روی آنتن می رود.