آرشیو دو‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲، شماره ۳۱۳۳
استان ها
۱۸

از گوشه و کنار

هشدار نسبت به احتمال ایجاد مناطق جدید حاشیه نشین در تبریز

دنیای اقتصاد – تبریز – رعنا نیک رفتار: شهردار تبریز با هشدار نسبت به احتمال ایجاد مناطق حاشیه نشین جدید در غرب تبریز اظهار کرد: توسعه شهری به غیر از پول و امکانات مالی نیازمند تزریق فکر و اندیشه جدید است.

صادق نجفی گفت: نگرانی ما این است که موج جدیدی از حاشیه نشینی در کلانشهر تبریز ایجاد شود.

شهردار تبریز از طرح شهرداری برای انتقال حاشیه نشینان هم خبر داد و یادآور شد: با خرید 41 هکتار زمین در منطقه کرکج (ابتدای جاده بزرگراه تبریز – تهران) تعداد 100 هزار واحد مسکونی احداث و بخش عمده جمعیت حاشیه نشین تبریز به این منطقه منتقل خواهد شد.

بودجه شهرداری آبسرد افزایش یافت

دنیای اقتصاد- استان تهران- صادق شاهیان نطنزی: شهردار آبسرد گفت: بودجه سال93 شهرداری، نسبت به سال 92 با افزایش چشمگیر رو به رو شد.

پرویز قنبری گفت: بودجه سال 92 شهرداری آبسرد حدود هفت میلیارد تومان بود که پس از حضور کوتاه در شهرداری، توانستیم بودجه شهرداری را به 10میلیارد تومان ارتقا دهیم.

وی افزود: در سال آینده، تا 15 میلیارد تومان بودجه مصوب را گذاشته ایم که 65 درصد آن صرف پروژه های عمرانی خواهد شد.

مدیرعامل بهره برداری نفت وگاز غرب «رهبر سبز» سال شد

دنیای اقتصاد – کرمانشاه – الهام اکبری: مهندس رئیسی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب توانست برای اولین بار عنوان رهبر سبز سال92 را از آن خود کند.

همچنین این شرکت با اقدامات یکسال اخیر خود در زمینه کاشت گسترده نهال و جنگل کاری در مناطق عملیاتی خود، فعالیت و دریافت گواهینامه بین المللی استاندارد سیستم مدیریت ایمنی بهداشت و محیط زیست HSE/MS و دیگر فعالیت ها در حوزه مدیریت سبز توانست در این همایش گواهینامه مدیریت سبز را برای اولین بار دریافت کند.

هشتمین همایش بین المللی مدیریت سبز با حضور 1500 مهمان داخلی و خارجی و نمایندگان و سفیران سبز بیش از 70

کشور جهان در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد