آرشیو یک‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲، شماره ۳۹۳۶
حوادث - ورزش
۱۹

منچستریونایتد - لیورپول جدال پرافتخار ترین های جزیره

امروز همه نگاه ها به دیدار حساس دو رقیب سنتی فوتبال جزیره است؛ دو تیم پرافتخار لیگ برتر که دیدارهایشان همچون ال کلاسیکوی اسپانیا جذاب و تماشایی است، منچستریونایتد و لیورپول.

این دو تیم در شرایطی کاملامتفاوت نسبت به سال های اخیر به مصاف هم می روند. همیشه عادت کرده بودیم، منچستر یونایتد را در صدر جدول ببینیم و لیورپول را در بین تیم های میانه جدول، اما این بار یونایتدها با 48 امتیاز در رده ششم قرار دارند و لیورپولی ها با برندان راجرز تلاش می کنند در کورس قهرمانی باقی بمانند. هر چند این بار فاصله زیادی بین این دو تیم در جدول ایجاد شده است اما باز هم چیزی از حساسیت این دیدار کم نمی کند. منچستری ها امیدوارند بتوانند شکست یک بر صفر در بازی رفت را جبران کنند و فاصله خود را با تیم های مدعی کاهش دهند. دیوید مویس در آستانه این بازی حساس گفت: جایگاه لیورپول در جدول نشان می دهد که آنها جلوتر از ما هستند و شانس بیشتری برای پیروزی در دیدار برگشت دارند.

برندان راجرز، سرمربی لیورپول نیز گفت: به منچستر احترام می گذاریم اما برای کسب سه امتیاز این دیدار به میدان خواهیم رفت. به تنها چیزی که فکر می کنم این است که تیمم بازی به بازی بهتر شود. بازی امروز دو تیم منچستریونایتد و لیورپول ساعت 17 به وقت تهران در اولدترافورد برگزار می شود. در دیگر بازی حساس امروز از ساعت 19 و 30 دقیقه دو تیم آرسنال و تاتنهام در شهرآورد لندن به مصاف هم می روند. آرسنال هم مثل لیورپول 59 امتیازی است و در کورس قهرمانی قرار دارد، اما تاتنهام 53 امتیازی همچون منچستریونایتد به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست.