آرشیو دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲، شماره ۳۱۶۲
بازار موبایل
۲۷
معرفی برنامه

سامانه استعلام بانک های اطلاعاتی روی موبایل

سامانه استعلام یکی از متفاوت ترین وپرکاربردترین برنامه های آندرویدی است که مورد تقاضای بیشتر موبایلی ها قرار گرفته است.

سامانه استعلام به گونه ای طراحی شده که هیچ نیازی به اینترنت جهت استعلام اطلاعات ندارد این برنامه از بانک اطلاعاتی بسیار قوی و دقیقی برخوردار است که تمامی استان ها و شهرستان های ایران را تحت پوشش خود قرار داده است.

همه بخش های استعلام بدون نیاز به اینترنت است با بانک اطلاعاتی بسیار دقیق و قوی که شما را از هر برنامه دیگری برای به دست آوردن اطلاعات بی نیاز می کند.

استعلام کارت بانکی: همان طور که اطلاع دارید شماره کارت های بانکی دارای 16 رقم است که شما تنها با وارد کردن 6 رقم اول کارت بانکی می توانید از بانکی که کارت بانکی را صادر کرده است، آگاه شوید.

استعلام کارت ملی: ازمحل صدور و تولد صاحب کارت ملی اعم ازاستان وشهرستان مطلع شوید.

استعلام شماره موبایل: شامل تمامی اپراتورهای کشور که شما با واردکردن چهار رقم اول شماره مورد نظر خود می توانید از محل صدرو دقیق سیم کارت و همچنین اینکه این شماره موبایل در کدام جعت جغرافیایی کشور قرار دارد، مطلع شوید.

استعلام تلفن ثابت: که این قسمت تمام استان ها و شهرستان های ایران را تحت پوشش خود قرار داده است شما باوارد کردن شماره مورد نظر می توانید ازمحل صدور دقیق خط تلفن آگاه شوید در این بخش برنامه طوری طراحی شده است که شامل تمامی شهرستان های ایران هم هست برای اینکه هرشهرستانی پیش شماره مخصوصی را دارد که علاوه بر کد از سه رقم دیگر نیز تشکیل شده است.

استعلام محل خدمت سربازی: مخصوص آقایان است که با وارد کردن کد محل خدمت می توانید ازیگانی که قرار است در آنجا آموزش یا خدمت کنید آگاه شوید که تمامی مراکز آموزشی و نظامی استان ها و شهرستان ها را دارا است. برای استعلام تلفنبانک: در این بخش می توانید تنها با وارد کردن نام بانک مورد نظر از شماره های ارتباطی و گویای بانک ها آگاه شوید.

امکانات برنامه شامل استعلام کارت محل صدور و تولد صاحب کارت ملی، استعلام عابر بانک، استعلام پلاک خودرو به شیوه جدید، استعلام شماره موبایل، استعلام تلفن ثابت و استعلام کد محل خدمت سربازی از دیگر امکانات این نرم افزار است