آرشیو دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳، شماره ۳۹۴۸
صفحه اول
۱

گام بلند لیورپول به سوی قهرمانی

لیورپول با کسب برتری مقابل منچستر سیتی ویکی از جدی ترین رقیبانش، گام بلندی به سوی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس برداشت.

به گزارش جام جم، حساس ترین دیدار هفته سی و چهارم رقابت های لیگ برتر انگلیس، عصر دیروز بین تیم های لیورپول و منچسترسیتی در ورزشگاه آنفیلد لیورپول برگزار شد که طی آن تیم میزبان موفق شد در یک بازی مهیج 3 بر 2 بر منچسترسیتی غلبه کند.

رحیم استرلینگ در دقیقه 6، مارتین اسکرتل 26 و فیلیپه کوتینیو 78 برای لیورپول و داوید سیلوا 57 و گلن جانسون 62 (گل به خودی) برای سیتی در این دیدار گلزنی کردند. با این نتیجه لیورپول 77 امتیازی شد تا همچنان در صدر جدول رده بندی لیگ برتر باقی بماند و منچسترسیتی هم با دو بازی کمتر نسبت به لیورپول با 70 امتیاز در رده سوم قرار گرفت. دیگر بازی این هفته را هم شب گذشته تیم چلسی دوم جدولی برابر سوانسی انجام داد.

در هفته های آینده و تا پایان رقابت های این فصل، لیورپول باید با تیم های نوریچ، چلسی، کریستال پالاس و نیوکاسل مسابقه دهد. منچسترسیتی هم شش بازی برابر تیم های وست برومویچ، کریستال پالاس، اورتون، وستهام، ساندرلند و آستون ویلابرگزار خواهد کرد و چلسی هم صرف نظر از بازی شب گذشته اش و دیدار با لیورپول در هفته سی و ششم، سه حریف دیگر به نام های ساندرلند، نوریچ و کاردیف را پایان فصل در پیش دارد.