آرشیو پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۳، شماره ۱۹۹۳
سیاست
۳

پیامک: 30004699

الو شرق 88640260

در قبض های جدید گاز، ارقام تعجب آور جدیدی علاوه بر بهای گاز مصرفی آورده شده که افزایش دیگری بر قیمت گاز است.

وقتی دولت اعلام می کند قیمت جدید بنزین احتمالا700تومان خواهد شد یعنی اینکه 75درصد گرانی در راه است. کجای این کار شیب ملایم است که مسوولان شعار می دهند؟

برای آقای روحانی نامه ای فرستادم و قرار شد ایشان به من وام بلاعوض بدهد تا من با آن وام اشتغال راه بیندازم ولی سازمان بهزیستی موافقت نکرده است، من از روزنامه «شرق» خواهش می کنم حرف من جوان معلول را به گوش مسوولان برسانند که فکری به حال من بکنند.

من سال 1373 از دو طرف بدن، گردن و کتف راست مجروح شدم. مدارک معتبر پزشکی و شواهد زیادی دارم که به خاطر ناامن بودن منطقه و مجروحیت نتوانستم صورت سانحه را تهیه کنم وهم اکنون بنیاد شهید از عضویت من خودداری می کند. بنده به علت آثار به جامانده از مجروحیت توان کارکردن ندارم. حال با خانواده پنج نفری تکلیف من چیست. لطفا کمک و راهنمایی ام کنید. اگر امکان دارد صدای من را به دکتر روحانی، دولت تدبیر و امید برسانید.

کمال فراشی

با وجود صدور بخشنامه های متعدد صداوسیما به مسوولان و مدیران واحدهای مختلف تولید و پخش و بخش های دیگر این سازمان، در مورد ممنوعیت و عدم به کارگیری بازنشسته ها و حقوق بگیران، متاسفانه اجرا نمی شود.

شما را به خدا قسمتان می دهم به دولت بفرمایید ما کارمندان افزایش حقوق نمی خواهیم. لااقل به بهانه کاهش مصرف، قیمت سوخت را یکدفعه زیاد نکنید.

رییس جمهور در سفر خود به سیستان وبلوچستان از اجرای برنامه های زیادی برای آبادانی این استان حرف زد. واقعا از زمانی که آقای روحانی بر سر کار آمده اند مردم این استان هم یک امیدی در دلشان زنده شده است. امیدوارم دولت به برنامه هایی که داده عمل کند. چون در گذشته خیلی قول ها داده شد اما زندگی مردم روزبه روز بدتر شد. سیستان وبلوچستان از استان های محروم کشور است و امیدوارم دولت توجه به این استان را جدی بگیرد.

محمدی- زاهدان