آرشیو سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۵۶۲۷
اجتماعی
۴

سلام ایران

احترام به مراجعه کنندگان فرودگاه: آقای بهرامیان از برخورد و رفتار کارکنان و مدیریت فرودگاه ساری انتقاد کرده و گفته اند: «کسانی که برای استقبال از مسافر خود به این فرودگاه مراجعه می کنند، اجازه ورود به سالن فرودگاه را ندارند و به علت تاخیرهای مکرر هواپیماها، باید ساعت ها زیر باران و آفتاب در محوطه بیرون از سالن منتظر بایستند تا مسافرشان از راه برسد.»

استفاده قاچاقی از گاز، آب و برق: آقای علی از مارلیک کرج در تماسشان گفته اند، ساختمان های زیادی در این منطقه وجود دارد که فاقد کنتور برق، گاز و آب هستند و برای رفع نیازهایشان به صورت غیر قانونی و قاچاقی از گاز، آب و برق استفاده می کنند. مثلا با استفاده از شیلنگ گاز از خانه همسایه گاز می گیرند تا پول کمتری دهند. ایشان از مسئولان خواسته اند لااقل برای این که اتفاق خطرناکی نیفتد، زودتر جلوی این کارها را بگیرند.

بالابردن استاندارد خودروهای خارجی: آقای سعیدی نژاد در نامه ای به دفتر روزنامه نوشته اند که از نمایندگی یکی از شرکتهای خودروساز چینی، خودرویی خریده اند که متاسفانه در یک تصادف کمربند ایمنی و کیسه هوای آن از کار افتاده و همین باعث فوت مادر ایشان شده. این هموطن اظهار کردند با وجودی که افسران راهور در کروکی قید کرده اند که مشکل از نقص فنی کمربند و کیسه هوا بوده و پزشکی قانونی هم این موضوع را تایید کرده، اما مدیران این شرکت حاضر به پذیرفتن این موضوع نیستند، چون با قبول این امر ناچار باید فراخوان گسترده ای در مورد این مدل از خودرو برای تعمیر بدهند.