آرشیو شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۳۹۶۴
ورزش
۲۲

کونته: یوونتوس باید به فینال می رسید

یوونتوس در زمین خود با تساوی بدون گل مقابل بنفیکا متوقف شد تا با توجه به پیروزی 2 بر یک تیم پرتغالی در دیدار رفت نیمه نهایی بنفیکا به فینال لیگ اروپا برسد. آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس پس از ناکامی تیمش در راه رسیدن به فینال لیگ اروپا گفت: بنفیکا شایسته رسیدن به فینال اروپا نبود. آنها مدام حاشیه سازی کردند و داور را هم تحت تاثیر خود قرار دادند. متاسفانه صعود آنها منصفانه نبود. بنفیکا در کل دیدار رفت و برگشت فقط با دو شوت به فینال لیگ اروپا رسید. وی افزود: بازیکنانم خیلی تلاش کردند. آنها بر خلاف بنفیکا که بسیار خوش شانس بود بسیار بدشانسی آوردند. داور پنالتی ما را هم نگرفت. تیمی که باید به فینال می رسید یوونتوس بود.

اما خورخه خسوس، سرمربی تیم بنفیکا پس از صعود تیمش به فینال لیگ اروپا گفت: بنفیکا تیم بسیار شایسته ای است و یوونتوس برای رسیدن به این فینال شایستگی نداشت در دیگر بازی این مرحله والنسیا در مستایا میزبان سویا بود و با نتیجه 3 بر یک پیروز شد، اما با توجه به شکست 2 بر صفر هفته گذشته اش در خانه سویا نتوانست جواز حضور در فینال را کسب کند و حذف شد. دیدار فینال رقابت های لیگ اروپا، بیست وچهارم اردیبهشت ماه 93 در شهر تورین و استادیوم یوونتوس برگزار خواهد شد.

تعیین سرنوشت قهرمانی در بندر لیورپول

هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس امروز با برگزاری هفت دیدار در شهرهای مختلف انگلیس آغاز می شود، اما نبض لیگ برتر در شهر بندری لیورپول می تپد؛ جایی که تیم اورتون که هنوز هم برای تصاحب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می جنگد باید به مصاف تیم مدعی قهرمانی یعنی منچسترسیتی برود. شکست هفته قبل لیورپول صدرنشین مقابل چلسی تیم منچسترسیتی را دوباره به کسب عنوان قهرمانی بسیار امیدوار کرده است. به عبارتی اگر منچسترسیتی اورتون را شکست بدهد در یک قدمی فتح جام قرار می گیرد. این دیدار در گودیسون پارک ورزشگاه اختصاصی اورتون برگزار می شود. منچسترسیتی اکنون 77 امتیاز دارد و در صورت پیروزی مقابل اورتون جای لیورپول را در صدر می گیرد.