آرشیو پنج‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۲۰۱۱
هنری
۱۱

گالری گردی

«این روزها» در گالری آرته

شرق: گالری آرته، از فردا میزبان نمایشگاه عکس گروه «عصر جمعه» خواهد شد. گروه عصرجمعه چهارسال است که روی پروژه ای عکاسانه با عنوان «این روزها» فعالیت می کنند تا مفهوم زیست امروز را در بیانی عکاسانه به مخاطب انتقال دهند. این نمایشگاه در دو گروه و دو نوبت نمایش، از جمعه 19اردیبهشت آغازبه کار خواهد کرد و تا دو هفته ادامه خواهد داشت. در گروه اول 25 اثر از آزیتا علیزاده، غزل فتحی، سعید برآبادی، امیر بهرام نیا و بابک سارایی و در گروه دوم 22عکس از سپیده سلیمیان، مسعود سربندی، سحر مشعوفی، کامران چیذری، بهادر باستان حق و آزیتا علیزاده به نمایش درخواهد آمد.

نمایشگاه «سعادت قرین» پس از 8 سال در تهران

شرق: رامین سعادت قرین؛ هنرمند ایرانی مقیم کانادا مجموعه ای از آثار خود را در گالری اعتماد چیده است. در این نمایشگاه انفرادی 18 اثر مجسمه از جنس ورقه های آهنی و سنگ خارا به نمایش درآمده که «زن و مردها»، «خروس ها»، «اسب ها» و «فرشته ها» در این چیدمان در کنار هم قرار گرفته اند. رامین سعادت قرین مجسمه سازی است که با پیروی از اصول مکتب اکسپرسیونیسم کار می کند. شیشه، فلز و سنگ بیشترین مصالحی بوده که تا امروز دستمایه آثار این مجسمه ساز ایرانی قرار گرفته است. این نمایشگاه از فردا دایر خواهد شد.

حشمتی با «رنگ های سرزمین من» در «سین»

شرق: هشتمین نمایشگاه عکس امیرحسین حشمتی با عنوان «رنگ های سرزمین من» 19 اردیبهشت در گالری سین برپا می شود. امیرحسین حشمتی درباره این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه هشتمین نمایشگاه انفرادی من است و در این نمایشگاه مجموعه ای از عکس هایی که به نوعی در ادامه عکس های درخت هایم خلق شده اند را به نمایش می گذارم. این عکاس ادامه داد: عکس های این نمایشگاه دو نوع هستند مجموعه ای از عکس های این نمایشگاه در ابعاد 15 در 15 هستند که این عکس های 30 فرم هستند که در عین استقلال با هم یک کلیت را می سازند.