آرشیو یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۲۹۵۸
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

مجامع انتخاباتی ریاست فدراسیون های شمشیربازی و قایقرانی به ترتیب 5 و 7 خردادماه ساعت 10 صبح در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار خواهد شد.

دبیر فدراسیون دوچرخه سواری می گوید قرار است هنرسیس آنتونیس، مربی هلندی برای مذاکره در مورد هدایت تیم ملی کوهستان هفته جاری به ایران بیاید و بازدیدی هم از مسابقات جایزه بزرگ مشهد داشته باشد.

ثبت نام برای انتخابات فدراسیون تیراندازی از روز 21 اردیبهشت به مدت 10 روز کاری است که متقاضیان باید در طول مدت اعلام شده برای ثبت نام اقدام کنند.

آزمایش دوپینگ مهدی فروتن، وزنه بردار نوجوان ایران مثبت اعلام و به مدت 2 سال از حضور در کلیه رقابت های وزنه برداری محروم شد.

رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی با جایزه 55 هزار دلاری در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود. به تیم های اول تا سوم این رقابت ها به ترتیب 30، 15 و 10 هزار دلار جایزه نقدی اهدا می شود.

آزمایش دوپینگ در رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی به عمل خواهد آمد.

سه مربی اهل کرواسی از گزینه های مدنظر تراکتورسازان برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه است و مسوولان این تیم قصد دارند سرمربی تیم خود را به زودی انتخاب کنند.

یحیی گل محمدی سرمربی فصل آینده تیم فوتبال ذوب آهن شد.

سخنان رییس فدراسیون فوتبال ایران درباره پیراهن های تیم ملی بازتاب زیادی در رسانه های عربی داشت و آنها به نوعی از اظهارات کفاشیان ابراز تعجب کردند.

مقداد نجف نژاد، پنجمین عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خواهد بود.

زلاتکو کرانچار در سپاهان ماندنی شد.

مرحله سوم جام جهانی سنگنوردی در رشته بولدرینگ به مدت دو روز (20 و 21 اردیبهشت) و با حضور چهار سنگ نورد ایرانی در شهر «گریندلوالد» سوییس برگزار می شود. در این مرحله از رقابت ها غلامعلی برات زاده، رضا کلاسنگیان، مجتبی خدایی و امیر نوری نمایندگان ایران در این رقابت ها هستند.