آرشیو چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۲۶
حوادث
۱۲

پنج قاره

آتش سوزی مرگبار در ایستگاه اتوبوس

شینهوا: شش نفر بر اثر وقوع آتش سوزی در نزدیکی ایستگاه اتوبوس در کره جنوبی جان خود را از دست دادند. آتش نشانی کره جنوبی اعلام کرد بر اثر وقوع این آتش سوزی شش نفر فوت و 24نفر دیگر نیز مجروح شدند. وضعیت جسمانی چند نفر از مجروحان وخیم است و این احتمال وجود دارد تعداد قربانیان آتش سوزی افزایش یابد. به گفته نیروهای آتش نشان، بررسی های اولیه حاکی از آن است که آتش سوزی از مرکز خریدی در نزدیکی ایستگاه اتوبوس شروع شد و گسترش یافت.

مرگ سنگین وزن ترین مرد جهان

فرانس پرس: سنگین وزن ترین مرد جهان با وزن 597کیلوگرم در 48سالگی درگذشت. مقامات درمانی در مکزیک اعلام کردند مانوئل اوریبه به علت اختلال در ضربان قلب و کم شدن مایعات بدن جان سپرد. نام این مرد در سال2007 در صدر چاق ترین افراد جهان قرار گرفت و در کتاب رکورد گینس ثبت شد. وی پس از این موضوع، وزن خود را تا 394 کیلوگرم، کم کرد.

40 کشته بر اثر برخورد دو قطار

آسوشیتدپرس: شمار تلفات برخورد دو قطار در هند به 40نفر افزایش یافت. شش واگن قطار مسافربری در این حادثه که در شمال هند رخ داد از ریل خارج شد. در این حادثه دست کم 50نفر نیز به شدت زخمی شدند که حال برخی از آنان از جمله لوکوموتیوران و کمک وی وخیم است.

باران در چین 22 قربانی گرفت

شینهوا: مقامات داخلی چین اعلام کردند: بر اثر بارش باران در مناطقی از جنوب این کشور دست کم 22نفر جان باختند. بارش باران در استان گوانگ دانگ و جاری شدن سیل موجب تخریب تعدادی خانه، کشته شدن 22نفر و ناپدیدشدن هفت نفر دیگر شده است. وقوع این حادثه طبیعی زندگی ده ها هزار نفر را در مناطق سیل زده مختل و بیش از 21هزارنفر را مجبور کرده تا خانه های خود را تخلیه کنند. مقامات استانی گوانگ دانگ با فعال کردن نیروهای امداد و نجات، تیم های کمکی را برای کمک به سیل زدگان اعزام کرده اند.