آرشیو چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۲۶
ورزش
۱۳

خبر

بازگشت قوی ترین مردان به تلویزیون

رضا سلطانی، نایب رییس فدراسیون پرورش اندام از پخش مجدد مسابقه قوی ترین مردان ایران از تلویزیون خبر داد: «با همکاری و هماهنگی آقای پورعلی فرد، ریاست فدراسیون پرورش اندام در تلاش هستیم تا دوباره مسابقه جذاب قوی ترین مردان ایران را با سبک وسیاقی نو و جدید با آیتم هایی جذاب تر به تلویزیون بازگردانیم و در همین زمینه صحبت هایی را هم با برخی از مسوولان شبکه3 داشته ایم.

باقرزاده رییس فدراسیون شمشیربازی باقی ماند

رییس فدراسیون شمشیربازی در انتخاباتی که تنها با یک کاندیدا برگزار شد، برای چهارسال دیگر در سمت خود باقی ماند. مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون شمشیربازی صبح دوشنبه در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد و در پایان فضل الله باقرزاده، رییس فدراسیون شمشیربازی که تنها کاندیدای این انتخابات بود با 30 رای از 31 رای ماخوذه برای چهارسال دیگر در سمت خود باقی ماند. ریاست این مجمع برعهده غلامرضا شعبانی بهار بود و شاهرخ شهنازی هم به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در جلسه حضور داشت.

شکست تیم هنرمندان ایران برابر آلمان

تیم فوتبال هنرمندان ایران بعدازظهر دوشنبه در دومین بازی خود در مسابقات مسکو مقابل تیم آلمان با نتیجه 4 بر 2 بازی را واگذار کرد. مهدی صالح پور و رضا حسینی زننده گل های ایران در بازی با آلمان بودند. حدود 200نفر از ایرانیان مقیم مسکو این بازی را از نزدیک تماشا کردند. تیم فوتبال هنرمندان کشورمان با این نتیجه و با سه امتیاز در رده سوم جای گرفت تا امید به بازی های آینده تیم های دیگر گروه خود داشته باشد. تیم هنرمندان شنبه در بازی اول خود مقابل تیم ژاپن با نتیجه 16 بر صفر پیروز شده بود. نخستین دوره جام جهانی فوتبال هنرمندان در شهر مسکو برگزار می شود. تیم فوتبال هنرمندان کشورمان در مسابقات مسکو در مرحله مقدماتی با برزیل، آلمان و ژاپن همگروه است.