آرشیو یک‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۷۸۷
ورزشی - اخبار کشور
۹

البرز میزبان بیش از 67 هزار زائر امام خمینی

رئیس ستاد سالگرد ارتحال امام خمینی سپاه استان البرز گفت: استان البرز در سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی میزبان 67 هزار و 550 نفر از استان های مختلف کشور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، داوود عبدلی ظهر دیروز در نشست بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: در این راستا استان البرز میزبان زائرانی از استان های آذربایجان غربی، همدان، گیلان، زنجان و قزوین است.

وی با بیان اینکه از تعداد زائران ذکر شده تعداد 12 هزار نفر از مردم شیعه و سنی استان آذربایجان غربی روز 13 خرداد به استان البرز خواهند آمد گفت: اقدامات لازم به منظور اسکان و پذیرایی از زائران در البرز فراهم شده است.

عبدلی استقبال و پذیرایی از 750 نفر از زائران پیاده از گیلان در روز 11 خرداد ماه را از دیگر برنامه های ستاد ارتحال امام(ره) در البرز عنوان کرد و افزود: این زائران پیاده روز سه شنبه 13 خرداد با پای پیاده راهی میعادگاه عاشقان و لبیک گویان ولایت می شوند.

وی سهمیه استان البرز برای اعزام زائران به حرم مطهر امام خمینی(ره) را 27 هزار و 800 نفر اعلام کرد.

براساس گزارش خبرنگار کیهان از اردبیل، دوچرخه سواران اردبیلی پیش از ظهر دیروز با بدرقه مردم و مسئولان راهی حرم مطهر امام خمینی شدند. آنان پس از 4 روز رکاب زدن در سالروز ارتحال امام (ره) در حرم مطهر آن یار سفر کرده حضور خواهند یافت و با آرمان امام خمینی تجدید میثاق خواهند کرد.