آرشیو یک‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۳۹۸۷
ورزش
۱۳

مدیر عامل نفت مسجد سلیمان: راه دلالان را به مسجدسلیمان سد می کنیم

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان می گوید از مدیران امنیتی است و اجازه نمی دهد دلالان با این باشگاه ارتباط برقرار کنند.

محمد نظری در گفت و گو با جام جم با اشاره به انتخاب مجتبی تقوی به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: این مربی فعالیتش را در نفت آغاز کرده و باشگاه با نظر ایشان وارد بازار نقل و انتقالات می شود.

وی افزود: در همین چند هفته که باشگاه از لیگ یک به لیگ برتر آمده، بسیاری از دلالان با برقراری تماس، خواستار همکاری نفت مسجدسلیمان با آنها شده اند که به تمام آنها جواب رد داده ایم. بسیاری از علاقه مندان فوتبال در مسجدسلیمان اطلاع دارند که بنده مدیر امنیتی هستم و با فضای فوتبال نیز آشنایی کامل دارم. مطمئن باشید تا روزی که در نفت مسجدسلیمان فعالیت کنم، اجازه نمی دهم دلالان از در و دیوار این باشگاه بالابروند و بخواهند بازیکنان بی کیفیت را به این تیم بدهند.

نظری در شرایطی از آشنایی اش با فضای فوتبال می گوید که وی پیش از این ریاست هیات تنیس مسجدسلیمان را به عهده داشت و از دوستان نزدیک مجید شایسته، رئیس این فدراسیون است.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان در ادامه تصریح کرد: بودجه پیشنهادی نفت به سازمان لیگ 11 میلیارد بوده، اما همین جا قول می دهم با رقمی کمتر از هشت میلیارد، تیم را در نیمه دوم بالای جدول رده بندی حفظ می کنیم. البته بر این موضوع هم واقف هستم که سال اول حضور در لیگ برتر دشوار است، اما تلاش می کنیم تمام برنامه هایمان را عملی کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در پایان به آخرین وضع مکوندی اشاره کرد و به جام جم گفت: دوست داریم او نزد ما بماند، اما شنیده ام از دستمان ناراحت است. مکوندی در نفت بماند، چند سال بعد از بهترین مربیان می شود، اما اگر برود معلوم نیست چه آینده ای در انتظارش خواهد بود.