آرشیو شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۱۳۴۵
فرهنگ و هنر
۹
تلویزیون

مراحل آماده سازی سریال های تلویزیونی

تصویربرداری قسمت سوم سریال تلویزیونی «زخم» به کارگردانی مسعود آب پرور در حالی آغاز شده که امیرحسین آرمان بتازگی به این مجموعه پیوسته است. با پایان یافتن تصویربرداری 2 قسمت از مجموعه پلیسی- اجتماعی «زخم» بازی بازیگرانی چون فقیهه سلطانی، مهرداد ضیایی و جمشید جهانزاده در «زخم» به پایان رسیده و برای قسمت های جدید امیرحسین آرمان به جمع بازیگران اضافه شده است. غیر از آرمان در قسمت سوم «زخم»، حسام شجاعی، سهیلاهادی زاده و رخساره شجاع الدین حضور دارند. این سریال با مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما در حال ساخت است.

چگینی: «شمعدونی» برای ماه رمضان مناسب نیست

از سریال جدید سروش صحت با نام «شمعدونی» به عنوان یکی از گزینه های پخش در ایام رمضان یاد شده بود که در نهایت با تصمیم مدیران تلویزیون، «هفت سنگ» سریال ماه رمضان شبکه سه معرفی شد. محسن چگینی در گفت و گو با ایسنا درباره اینکه چرا این مجموعه به پخش نرسید؟ گفت: دوست نداشتیم این مجموعه در ایام رمضان پخش شود به جهت اینکه سریال ما 40 قسمتی بود و پخش آن در ایام رمضان بلاتکلیف می شد. وی در ادامه تاکید کرد: «شمعدونی» با توجه به قصه ای که داشت برای ماه رمضان مناسب نبود و باید در زمان خودش پخش شود. تهیه کننده «شمعدونی» در بخش دیگری از این گفت وگو در پاسخ به اینکه پخش این مجموعه چه زمانی خواهد بود؟ گفت: این مجموعه از اواسط مرداد ماه برای پخش روانه آنتن تلویزیون خواهد شد. وی همچنین درباره روند ساخت این مجموعه گفت: هم اکنون 18 قسمت از مجموعه «شمعدونی» آماده شده است و بازیگر جدیدی هم به این مجموعه اضافه نشده است.

محسن چگینی در پایان این گفت وگو به موسیقی تیتراژ مجموعه «شمعدونی» اشاره کرد و گفت: طبق معمول کارهای سروش صحت، گروه «دنگ شو» ساخت موسیقی تیتراژ این مجموعه را بر عهده خواهند گرفت.