آرشیو پنجشنبه ۵ تیر ۱۳۹۳، شماره ۴۰۰۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

جوهرچی مقابل دوربین کپی برابر اصل

تصویربرداری سریال «کپی برابر اصل» به کارگردانی جلال الدین دری و با موضوع آموزش مسائل حقوقی دیروز باحضور مسئولان دستگاه قضایی و مدیران شبکه یک آغاز شد. حسن جوهرچی در این سریال نقش اصلی را بازی می کند.

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، حسن جوهرچی، روناک یونسی، سیاوش طهمورث، فرداد صفاجو، نفیسه روشن، حدیثه تهرانی، آزاده ریاضی، پریسا روشنی، سولماز حصاری، حسام نواب صفوی، حشمت آرمیده، مجتبی طهمورث و عمار تفتی از بازیگران این سریال هستند.

داستان این سریال درباره یک سردفتردار اسناد رسمی به نام رضا گوهری (حسن جوهرچی) است که یک جاعل سابقه دار به نام مسعود یاوری (سیاوش طهمورث) به دلیل برخی اختلافات کاری قصد دارد از او انتقام بگیرد به همین دلیل شخصی به نام آرش (عمار تفتی) را به عنوان کارآموز وارد دفتر اسناد رسمی آقای گوهری کرده تا به وسیله این فرد، اسنادی را دستکاری کند و تقصیر را به گردن این سردفتردار بیندازد اما یاوری نمی داند با راه اندازی سیستم ثبت آنی نمی تواند اسناد را جعل کند...

مراسم تصویربرداری سریال کپی برابر اصل با حضور محمدمهدی انجم شعاع معاون اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، محمدرضا دشتی اردکانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران، حسن رحیمی مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه، مهدی فرجی مدیر شبکه یک و رحمان سیفی آزاد مدیر فیلم و سریال شبکه یک در محل کانون سردفتران و دفتریاران آغاز شد.

مدیرشبکه یک در این مراسم گفت: در این سریال می کوشیم مردم را بیشتر با قوانین ثبتی و ضرورت ثبت معاملات آشنا کنیم.