آرشیو سه‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۶۵
روزنامه فردا
۱۶
آمبولانس

نزدیکان احمدی نژاد فضولی کردند

پوریا عالمی

منصور حقیقت پور، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس، زنگ زد به موبایلم و گفت: «نزدیکان احمدی نژاد حق «فضولی» در امور دولت یازدهم را ندارند و بهتر است پاسخگوی عملکرد خسارت بار دولت های نهم و دهم باشند.»

عصبانی شدم و حواسم پرت شد و آمبولانس خورد به منتهاالیه یک تریلی سه هزارمیلیاردتنی و درش باز شد و ده ها سه هزارمیلیاردتومان پخش هوا شد و خروارخروار ارز دارو هوا شد و از هوا ماشین وارداتی افتاد رو سروکول ما. آمبولانس چی؟ آمبولانس که جمع شد، ولی تریلی آخ نگفته بود.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی گفت: الو... الو... آمبولانس چی؟ اتفاقی برات افتاد؟

گفتم: خدا را شکر اتفاق به آن بزرگی را بعد هشت سال دیدید. حالاهم نگران من نباشید، جای من مشکلات مردم را ساپورت کنید.

وی گفت: نه آخر نمی شود. نزدیکان احمدی نژاد فضولی می کنند. حق ندارند فضولی کنند.

گفتم: تا الان فکر می کردم سیاست خاله بازی است و سیاستمداران خاله بازی می کنند. از الان مطمئن شدم سیاست دکتربازی است و سیاستمدارها توی انواع بیماری آدم فضولی می کنند.

او گفت: «نزدیکان احمدی نژاد لطمات بسیاری به پیکره اقتصاد و سیاست کشور وارد کرده اند.»

گفتم: اوه اوه... خیلی کار بدی کردند... حتما دعواشون می کنم... لطمات بسیاری وارد کردند؟ اوه اوه... وای وای... چه کار بدی... خیلی ناراحت شدم... اوووووه...

بعد با کله رفتم توی فرمان و گفتم: همچین می گویید لطمات بسیاری زده اند، انگار با کلید روی ماشین مردم خط انداخته اند. یا انگار ماشین لباسشویی را خودشان نتوانسته اند روشن کنند. بعد هشت سال تازه می گویید حق ندارند فضولی کنند؟ هی هی... یک زمان هر کی هرچی گفت و هر نقدی کرد گفتید دارد آب به آسیاب دشمن می ریزد و چوب لای چرخ خدمات شبانه روزی و سرویس در محل دولت مهرورزی می گذارد. حالاچی شده؟ دست کم یک ببخشیدی، چیزی به آن منتقدان و دانشگاهی ها و مطبوعاتی های خانه نشین شده و ته نشین شده و عزلت نشین بگویید، آدم اشکش درنیاید. البته اگر شانس من است که فردا می گویند عالمی هم فضولی کرد و فضول را بردند جهنم و گفت اووووووووه تریلی تریلی و خاوری خاوری و انحرافی انحرافی نشستند دارند از خوشحالی قارچ کباب می کنند و مردم هم دارند از ناراحتی قارچ می خورند و بغض کرده اند.