آرشیو دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۳، شماره ۳۲۵۲
ورزش
۲۴

نقل و انتقالات

ابراز علاقه دروگبا برای بازگشت به چلسی

یکی از نزدیکان دروگبا مهاجم نام آشنای تیم ملی فوتبال ساحل عاج فاش کرد این بازیکن علاقه زیادی برای بازگشت به چلسی دارد. به نقل از شبکه اسکای اسپورت، ژوزه مورینیو سرمربی چلسی سخت به دنبال بازگرداندن مهاجم سابق چلسی به این باشگاه است، اما تا به این لحظه هنوز با پاسخی از سوی دیدیه دروگبا مواجه نشده است.

آلوارو موراتا به یوونتوس پیوست

مهاجم جوان تیم رئال مادرید با امضای قراردادی چهار ساله به عضویت یوونتوس درآمد. آلوارو موراتا مهاجم جوان اسپانیایی رئال مادرید فصل گذشته هر زمان که به میدان آمد توانست برای تیمش مفید باشد، اما حضور مهاجمان دیگر در تیم مادریدی باعث شد تا موراتا جایگاهش را در تیم رئال مادرید از دست بدهد.

فیلیپه لوئیس به چلسی پیوست

باشگاه چلسی اعلام کرد که فیلیپه لوئیس، مدافع برزیلی را با قراردادی سه ساله، از باشگاه اتلتیکو مادرید به خدمت گرفت. این مدافع برزیلی در 4فصلی که برای اتلتیکو مادرید بازی کرد، 4 جام به دست آورد و نقش مهمی در قهرمانی تیمش در لالیگا و نایب قهرمانی لیگ قهرمانان داشت.

مهاجم یوونتوس به تورینو پیوست

نشریه گاتزتا دلو اسپورت اعلام کرد که فابیو کوالیارلادر تست پزشکی تیم تورینو شرکت کرده و پس از موفقیت در آن، با قراردادی به ارزش 3 میلیون یورو با ارغوانی پوشان شهر تورین قرارداد بسته است.

مهاجم تیم ملی اکوادور به وستهام پیوست

انر والنسیا، مهاجم تیم ملی فوتبال اکوادور به وستهام انگلیس پیوست. انروالنسیا که از پدیده های جام جهانی 2014 برزیل بود قراردادی پنج ساله با وستهام امضا کرد.

متیو دبوشی به آرسنال پیوست

سایت رسمی باشگاه آرسنال خرید متیودبوشی، مدافع راست 28 ساله تیم ملی فرانسه را تایید کرد. وی 233 بازی در لیگ فرانسه و 18 بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده است.

احتمال حضور آنلکا در استاندارد لیژ بلژیک

بنابه نوشته یک روزنامه بلژیکی تیم استاندارد لیژ که تا فصل قبل رضا قوچان نژاد را دراختیار داشت، شرایطی خوب را به نیکولاآنلکا پیشنهاد کرده است.روزنامه هت لاتسه نیوز در جدیدترین شماره خود از مذاکره مسوولان تیم استاندارد با آنلکا گلزن 35 ساله فرانسوی خبر داد.