آرشیو پنجشنبه ۲ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۳۰۱۷
سیاسی
۲

سرخط خبر

ایلنا: نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته تهران پس از راهپیمایی روز قدس به امامت آیت الله سید احمد خاتمی اقامه می شود.

ایسنا: علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با رییس مجلس ملی سوریه، اظهار داشت: هوشمندی رهبران سوریه در اعلام عفو عمومی، اقدامی قابل تقدیر در مسیر تکمیل موفقیت های مستمر این کشور در عرصه های نظامی و سیاسی است.

ایلنا: حجت الاسلام محسن غرویان، یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: از دیدگاه من جریان تندرو یک جریان خطرناک است که می تواند فتنه دیگری را ایجادکند. این تفکر رهبری را نیز پشت سر خود می داند.

ایرنا: آیت الله آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از اعتمادسازی ابایی ندارد، اظهار کرد: فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر حرمت ساخت و به کار گیری هرگونه سلاح های کشتار جمعی چون بیان کننده نظر ولی فقیه حاکم بر کشور و یک مرجع تقلید است، به خوبی اثبات می کند که ایران هیچ گاه به سمت تولید سلاح های هسته یی نرفته و نخواهد رفت.

جماران: حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی، یادگار امام گفت: آنچه در غزه مشاهده می شود بازگرداندن مبارزات اسلامی به جایگاه خود است: مبارزاتی که در سایه اختلافات جهان اسلام گم شده بود و باید دانست: آنچه که امروز باید مورد توجه قرار گیرد جنایات اسراییل است.

جهان نیوز: ابراهیم انصاریان، رییس دفتر رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: وضعیت جسمی آیت الله مهدوی کنی خوب است و با دعاهای خیر مردم و تلاش پزشکان و مشاورین پزشکی رو به بهبودی است.