آرشیو پنجشنبه ۲ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۷۲
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

• بی توجهی به زمین بایر: در تقاطع بزرگراه امام علی(ع) و بزرگراه شهید محلاتی، خیابان تکیه اکبرآبادی شمالی، مقابل کوچه خسروی پور، زمین بایر خاکی، به محل بیتوته معتادان و ولگردها تبدیل و موجب ناامنی در این محل شده است. بارها از شهرداری منطقه 14 تقاضای ایجاد فضای سبز در این محل را داشته ایم اما متاسفانه هیچ اقدام درخورتوجهی انجام نداده اند. تاریکی شبانه هم در این مکان مزید بر علت شده است.

رضا سیف پور از تهران

• درخواست از شهردار گرگان: نبود پل عابر پیاده در خیابان شهدا به ویژه مقابل لاله ششم که بیشتر محل عبور و مرور عابران از عرض خیابان است، باعث مشکلات فراوانی شده است. از شهردار گرگان تقاضا داریم برای پیشگیری از حوادث ناگوار رانندگی در این محل، پل مکانیزه عابر پیاده نصب کند. ب. کاشفی از گرگان

• طبق بودجه 93، مجوز افزایش قیمت بنزین تا 35درصد بوده ولی دولت در عمل 75درصد افزایش داده و در عین حال نام آن را شیب ملایم گذاشته است. چرا؟

• چرا مسوولان وزارت نفت به بهانه خصوصی سازی به مشکلات نیروهای قرارداد مستقیم رسیدگی نمی کنند،

• یکی از قرارداد مستقیمی های عسلویه در ارتباط با یارانه ها می خواستم درخواست کنم وضعیت آن را زودتر مشخص کنند، ما جزو قشر ضعیف جامعه هستیم ولی با نگرفتن یارانه سعی کردیم به دولت کمک کنیم ولی مورد تمسخر ثروتمندان قرار گرفتیم.

نیک فرجام

• دولت چندروز پیش اعلام کرد حق فنی داروخانه ها ابطال شده و داروخانه ها حق ندارند بابت هر نسخه ای از مشتری پول بگیرند ولی چند روز پیش در روزنامه خواندم که رییس سازمان غذا و دارو گفته حق فنی داروخانه ها ابطال نشده است و داروخانه ها همچنان می توانند این پول را دریافت کنند. به نظر می رسد یک بام و چندین هوا وجود دارد و کسی زیر بار حرف دولت نمی رود. به نظرم دولت باید در این مورد سختگیری جدی انجام دهد تا دستگاه های مختلف بدانند که ملزم به اجرای قانون هستند نه اینکه به دلخواه خود، کار انجام دهند.

• به فروشگاه شهروند مراجعه کردم و متوجه شدم کالای منجمد را تخفیف داده، دقت کردم متوجه شدم متاسفانه تمام اجناس تخفیف داده شده تاریخ گذشته هستند. آیا فروشگاه ها اجازه دارند که اجناس تاریخ گذشته را به فروش برسانند؟