آرشیو دوشنبه ۶ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۳۰۲۰
سیاسی
۳

سرخط خبر

ایسنا| شورای مرکزی پویش امید وابسته به دفتر محمدرضا عارف و شورای مرکزی شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی در راستای هم اندیشی و بررسی فعالیت های مشترک، در نشستی مشترک درباره همکاری های بیشتر، امکان سنجی و تبادل نظر کردند.

ایلنا: علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفت وگوی تلفنی با خالد مشعل، رییس دفتر سیاسی حماس ضمن تبریک مجاهدت ماندگار مردم مقاوم فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی، کشتار بی رحمانه زنان و کودکان مظلوم و بی دفاع غزه از سوی حاکمان تل آویو را ننگی ابدی برای این رژیم و حامیان آن دانست.

ایرنا: محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با همتای عمانی خود بر ضرورت اعمال فشار همه جانبه جامعه جهانی بر رژیم صهیونیستی برای توقف فوری حملات و تجاوزات علیه مردم بی دفاع فلسطین تاکید کرد.

فارس: تجمع اعتراض آمیز جمعی از دانشجویان و گروه های مردمی به دلیل حمایت دولت فرانسه از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه عصر دیروز مقابل سفارت فرانسه در تهران برگزار شد.

مجمع روحانیون مبارز اعلام کرد: اعضای مجمع در راهپیمایی روز قدس شرکت داشتند: روابط عمومی مجمع روحانیون مبارز در اطلاعیه یی خبر یکی از روزنامه ها مبنی بر عدم شرکت اعضای مجمع روحانیون مبارز در راهپیمایی روز قدس را تکذیب کرد. به گزارش ایسنا، در این اطلاعیه آمده است: در پی خبر سراسر کذب یکی از روزنامه های معروف به دروغ پردازی، روابط عمومی مجمع روحانیون مبارز لازم می داند به اطلاع خوانندگان این روزنامه برساند که اعضای مجمع روحانیون مبارز در تهران و برخی شهرستان ها با مردم هوشیار و آگاه در راهپیمایی روز قدس همراه بودند.