آرشیو دوشنبه ۶ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۳۰۲۰
سیاسی
۳

با خوانندگان

3631-0911

در خصوص مطلبی که در صفحه 11 روز شنبه تحت عنوان ما در آینه دیگری منتشر کردید لازم است توضیح دهم که این گونه انعکاس نوشته های به دور از واقعیت از زبان نویسنده یی فرانسوی در خصوص محمدرضا بیک از روزنامه وزین اعتماد به دور از انتظار بود. متاسفانه نویسنده مطلب نیز با توضیحات ابتدایی خود به نوعی آن نگاه منفی و با کینه فرانسوی ها به ایرانی ها را در آن دوره تایید کرده اند.

حسین از بوکان

لطفا پرونده یی درباره بهترین و جذاب ترین فیلم های ترسناک یکی دو دهه اخیر کار کنید. مدت خیلی زیادی است منتظر و در جست وجوی چنین مطالبی در مجلات و روزنامه های خاصه سینمایی هستم اما متاسفانه پرونده یا مجموعه مطالبی در این باره پیدا نکرده ام.

0815-0933

با تشکر از جناب علی مطهری از اتخاذ موضع شان در مقابل حمید روحانی و امثالهم که حیات خود را مخفی نشان دادن معضلات اجتماع و جلوه دادن مملکت را به مدینه فاضله می دانند وجود این آقایان باعث شد که با لاپوشانی مملکت به این روز بیفتد: رکود، تورم، بیکاری و...

9280-0919

با سلام: در صفحه 3 در گزارش کوتاه اطرافیان آقای بابک زنجانی، بانک را متخلف دانستند؟ به نظر این خواننده همیشگی تان و هر آدم عاقل و منصفی بانک را مقصر و متخلف می دانند، چرا که بانک در گرفتن ضمانت کوتاهی کرده و دلیلش هم معلوم است. باید نام بانک و رییسش افشا شود.

9280-0919

متاسفانه طی سال های اخیر بی رویه و بی حساب و کتاب در رشته حقوق به تعداد خیلی زیاد دانشجو گرفته شد آن هم بدون توجه به نیاز جامعه.