آرشیو دو‌شنبه ۶ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۳۰۲۰
اقتصاد
۴

لیست بدهکاران بانکی مساله پنهانی نیست

لیستی از مفسدان اقتصادی در گذشته و در یکی از شبکه های اجتماعی مجازی منتشر شد که برخی از موارد آن حتما غلط بود. دادستان کل کشور با تاکید براینکه لیست بدهکاران بانکی مساله پنهانی نیست، گفت: ما لیست دقیق بدهکاران بانکی را در اختیار داریم.

غلامحسین محسنی اژه یی در گفت وگو با ایلنا در خصوص صحت لیست بدهکاران بانکی که در آن نام مسوولان ارشد دولت قبل دیده می شود، گفت: ما لیست دقیق بدهکاران بانکی را در اختیار داریم و اگر افرادی را به طور مشخص اعلام کنند آن زمان می توان گفت که فرد مورد نظر در لیست بدهکاران بانکی قرار دارد یا خیر.

دادستان کل کشور تاکید کرد: لیست بدهکاران بانکی کاملامشخص بوده و اصلامساله پنهانی برای بانک مرکزی یا سایر نهادها نیست و کاملاروشن است.

وی در پاسخ به این پرسش که به نقل از برخی از نمایندگان مجلس یا سایر مسوولان، از مسوولان ارشد دولت قبل به عنوان بزرگ ترین بدهکاران بانکی یاد می شود. آیا این مساله را تایید می کنید یا آن را تسویه حساب سیاسی می دانید، اظهار کرد: لیستی از مفسدان اقتصادی در گذشته و در یکی از شبکه های اجتماعی مجازی منتشر شد که برخی از موارد آن حتما غلط بود و چون از اسامی مدنظر شما آگاهی ندارم نمی توانم بگویم که فرد مورد نظر در لیست قرار دارد یا خیر.

دادستان کل کشور ادامه داد: برخی اسامی به دلیل تسویه حساب های سیاسی در رسانه ها و محافل خبری مطرح می شود که درست نیست.