آرشیو پنجشنبه ۱۶ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۴۰۳۹
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی موج صدا

جهان مجازی در رادیو تهران

مشاوران برنامه «جهان مجازی» امروز از ساعت 11 به مخاطبان رادیو تهران برای خرید لپ تاپ، رایانه و گوشی همراه مشاوره می دهند.

مهدی رادفر، تهیه کننده برنامه جهان مجازی در این باره به جام جم گفت: این برنامه کاری از گروه علم و زندگی است که پنجشنبه ها از ساعت 11 تا 12 پخش می شود. موضوع برنامه درباره تکنولوژی و فناوری های روز در حوزه اطلاعات و IT است که هر هفته با حضور یک کارشناس به پرسش های شنوندگان که تماس می گیرند، پاسخ می دهد.از موضوعاتی که در این برنامه به آن پرداخته می شود، می توان به موضوع امنیت اطلاعات در فضای مجازی، مولفه های خرید لپ تاپ، مولفه های خرید تلفن همراه، اپلیکیشن ها و نرم افزارهای موبایل، راهنمای خرید کامپیوترهای خانگی، امنیت اطلاعات در تلفن همراه، امنیت اطلاعات اینترنت و دسته بندی بازی های رایانه ای اشاره کرد.

اصغر دشتی به رادیو نمایش می آید

برنامه کارنامه فردا با حضور اصغر دشتی کارنامه هنری زنده یاد محمود استادمحمد را نقد و بررسی می کند.به گزارش روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، در برنامه کارنامه اتفاقات مهم در عرصه های تئاتر، سینما و رادیو و تلویزیون مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و تاکنون هنرمندانی چون خسرو سینایی، اصغر همت، یدالله صمدی، محبوبه بیات، ستاره اسکندری و... به برنامه کارنامه آمده اند.این برنامه ساعت 21 به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می شود.

سفر به پارک ملی تنگ صیاد

برنامه نبض زمین امروز در رادیو ایران به معرفی پارک ملی تنگ صیاد می پردازد.این برنامه کاری از گروه دانش و اقتصاد رادیو ایران است که به پارک ملی تنگ صیاد سفر می کند و با سعید یوسف پور، مدیرکل محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری به گفت وگو می نشیند. این برنامه به تهیه کنندگی حسن بنایی ساعت 16 و 30 دقیقه پخش می شود.

خبرنگاران زیر ذره بین رادیو سلامت

برنامه «کوچه سلامت پلاک 102» رادیو سلامت که فردا پخش می شود به روز خبرنگار اختصاص دارد.این برنامه به تهیه کنندگی بهرام رحمانی و سردبیری فیروزه آدابی از ساعت 10 و 30 به مدت90 دقیقه با حضور حسنی، استاد دانشگاه و شریفی یزدی موضوع رضایت شغلی و تاثیر آن بر عملکرد بهتر در جامعه را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.