آرشیو پنجشنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۳۰۳۸
سیاسی
۳

با خوانندگان

امام جماعت حسینیه اعظم نجف آباد

روحانی محترم جناب آقای احمد دهدار در مصاحبه یی در روزنامه اعتماد 27/5/93 درباره روزنامه کیهان می گوید: «آیا شما دیدید این روزنامه به شهدا، ارزش ها، رهبری یا مقدسات دین توهین کند؟ من خودم این روزنامه را تند می دانم اما در اکثر قریب به اتفاق موارد، تندی برحقی است...» از کلام ایشان معلوم می شود در موارد کمی تندی این روزنامه بر حق نیست. حال سوال من از آقای دهدار این است:

اولااین موارد کم کدامند؟ آیا توهین و افترا زدن به شخصیت های محترم انقلاب و محبوب مردم از آن تندی های باطل است یا خیر؟

ثانیا آیا همین موارد کم باطل، موارد و مواضع حق این روزنامه بیت المالی را بی اعتبار نمی کند؟

ثالثا چرا این روزنامه جوابیه های توهین شدگان را چاپ نمی کند؟

7904-0912

عدم رای اعتماد به فرجی دانا هر چند ناراحت کننده بود اما چهره این جریان را بیش از همیشه برای افکار عمومی روشن کرد.مطمئنا با توجه به خط مشی فکری رییس جمهور در اعلام کاندیدای این وزارتخانه در گذشته، روند اصلاحی در این نهاد مهم، ادامه خواهد یافت.

3271- 0937

به نظر من جای خالی گزارشی تحلیلی در مورد آثار سیمین بهبهانی و تلاش هایی که او در راستای گسترش فرهنگ و ادب در جامعه ایرانی داشت، در شماره 29 مرداد «اعتماد»، احساس می شد. البته مطمئنا منظورم این نیست که سهم عمده تلاش های سیمین در گسترش ادب اقتضا نمی کرد که چنین گسترده به ضایعه مرگش پرداخته شود اما رواج «مرثیه سرایی» است که بیش از همه چیز ذهن من مخاطب را می آزارد که گویی تنها راه حل برای ستایش زحمات و خون دل خوردن های بزرگان ما شده است.