آرشیو پنجشنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۳۰۳۸
جامعه
۱۷

سر تیتر خبرها

علوی فاضل، معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد: داوطلبان کار شناسی ناپیوسته با آزمون فقط رشته هایی را انتخاب کنند که دانشگاه آزاد اسلامی آنها را در واحدهای دانشگاهی ارائه داده است،

در جلسه آینده دادگاه مطبوعات (یکشنبه 2 شهریور) با حضور اعضای هیات منصفه دادگاه مطبوعات به پرونده روزنامه های مردم سالاری و روزان رسیدگی می شود.

احد وظیفه، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم گرد و غبار در پایتخت طی سه روز آینده خبر داد.

مشاور رسانه یی رییس جمهور: نظام رسانه یی کشور درحال تدوین و تصویب نهایی است که امیدواریم با دیدگاه های خوب و نظرات سازنده یی که اصحاب رسانه ارائه می کنند بتوانیم این بنا را با استحکام کافی بسازیم.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان از رایزنی با سازمان های مسوول برای حضور زنان در ورزشگاه ها خبر داد و گفت: در حال حاضر پیگیر آن هستیم که بتوانیم قوانین مربوط به حضور زنان در مکان های ورزشی را تدوین کنیم.

حجت الله بهروز، قائم مقام معاون شهردار تهران: دانش آموزان می توانند با مراجعه به سایت شهرداری تهران جهت دریافت کارت تخفیف 50 درصدی حمل و نقل عمومی ثبت نام کنند.

سازمان تامین اجتماعی با صدور دستور اداری به واحدهای اجرایی سراسر کشور انجام معاینه پزشکی متقاضیان بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد و ادامه بیمه به صورت اختیاری برای بیمه شده اصلی و افراد تبعی را حذف کرد.

میثم مظفر، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: با نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران شاهد کاهش تولید 80 هزار تن ذرات آلاینده خواهیم بود.

ساخت و ساز برج های 9 طبقه در بلوار اندرزگو در حالی به سرعت پیش می رود که خود این بلوار با تخریب بسیاری از باغ های منطقه صرفا برای کاهش بار ترافیک خیابان های شریعتی و فرمانیه گشوده شد.

سحرگاه دیروز ساکنان منطقه مورمور ایلام باز هم شاهد وقوع زلزله یی به بزرگی 5/4 ریشتر بودند.