آرشیو سه‌شنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۳، شماره ۳۰۴۸
سیاسی
۲

سرخط خبرها

مهر: آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: بهترین راه برای ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه ایجاد پارک بانوان است و همچنین بهترین هدیه به بانوان تفکیک جنسیتی است.

ایسنا: امیر سرتیپ سردار اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا با تاکید بر اینکه راهبرد مشترک و دکترین دفاعی ایران اقدام قاطع در برابر دشمن تجاوزگر است، تصریح کرد: در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران چهار ماموریت کشف، شناسایی، رهگیری و انهدام در برابر هرگونه تجاوز احتمالی قاطعانه انجام خواهد شد.

فارس: محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با سفیر هلند گفت: ظاهرا سران نظام سلطه زبان دیپلماتیک و مذاکره با ایران را نمی دانند و من از شما می خواهم که از طرف ما به آنها بگویید اگر تا پایان امسال این تحریم ها تمام نشود ما آنها را خواهیم شکست.

ایسنا: عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در ارتباط با معرفی معاون سیاسی وزارت کشور گفت: دنبال گزینه موردنظر برای معاونت سیاسی وزارت کشور هستیم و من پیگیر این مساله هستم و ان شاءالله این گزینه هرچه زودتر معرفی خواهد شد.

تسنیم: ابراهیم رییسی، دادستان کل کشور با تاکید بر اهمیت امنیت برای جامعه گفت: با وجود دشمنان، امروز امنیت در این مرز و بوم استوار است که باید این موضوع حفظ شود همچنین با اخلالگران به طور قاطع و عبرت آموز باید برخورد کرد. ایجاد امنیت در جامعه بار سنگینی بر دوش تمام مسوولان و اقشار مختلف جامعه است.

تدبیر: جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد می گوید: دولت یازدهم طی یک سال گذشته وقت اصلی و مفید خود را صرف مذاکرات بی نتیجه هسته یی کرده که ثمره یی جز تشدید تحریم ها، تحقیر و تهدید نداشته است.