آرشیو یک‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۹۹
حوادث - اخبار کشور
۱۱

دوازدهمین نمایشگاه عطر سیب افتتاح شد

دوازدهمین نمایشگاه عطر سیب با حضور معاونان اجتماعی و فرهنگی مناطق، شهرداران، مدیران شهری، اعضای شورای شهر و شهردار تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام میثم امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به حضور پرشور هیئت های مذهبی در این نمایشگاه گفت: همزمان با آغاز فعالیت این نمایشگاه 700 هیئت مذهبی و 10 هزار نفر از مردم عادی برای خرید به این نمایشگاه مراجعه کردند.

وی با اشاره به برنامه گسترده معاونت اجتماعی در سطح هیئت های مذهبی و مساجد اظهار داشت: این برنامه به دنبال پربار کردن اوقات فراغت طراحی شده و دارای حال و هوایی متفاوت است به طوری که نیازهای نرم افزاری، فرهنگی و علمی تشکل های مذهبی نیز در این نمایشگاه مورد توجه قرار می گیرد.

امرودی با اشاره به اینکه امسال در دوازدهمین نمایشگاه عطر سیب، صد انتشارات برتر، کتاب ها و پژوهش ها، دانشنامه ها را به همراه 600 عنوان کتاب تایید و ممیزی شده ارائه می د هند، گفت: تلاش کنیم ملاحظات رهبری را رعایت کنیم و دچار تحریفات و مصائب نشویم.وی به برپایی سفره های ویژه حسینی، ارائه نحوه عزاداری سایر کشورها و برپایی مراسم ویژه ماه محرم در دوازدهمین نمایشگاه عطر سیب اشاره کرد و گفت: امسال در این نمایشگاه 50 صنف تولیدکننده و توزیع کننده برتر در زمینه کمیت و کیفیت در 9 سالن حضور دارند و 12هزار قلم جنس در این نمایشگاه توزیع می شود. به طوری که مجموعه های شهروند و سازمان میوه و تره بار نیز محصولات برتر خود را ارائه می دهند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اینکه سال گذشته این نمایشگاه در 6 هزار متر مربع برگزار شد، گفت: امسال این نمایشگاه در فضای 12 هزار متر مربعی برگزار شده و اعتبار هیئت مذهبی 20 درصد افزایش پیدا کرده است.

در ابتدای این مراسم شهردار تهران با حضور در بین الحرمین و دو سالن نمایشگاه عطر سیب واقع در بوستان ولایت از اقدامات صورت گرفته بازدید به عمل آورد.