آرشیو سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳، شماره ۲۱۴۳
سیاست
۲

خبر

پیام تسلیت رهبری درپی درگذشت آیت الله ابطحی کاشانی

پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری: مقام معظم رهبری با صدور پیامی درگذشت آیت الله سیدمحمد ابطحی کاشانی را تسلیت گفتند. متن پیام به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیم؛ درگذشت مرحوم مغفور آیت الله آقای حاج سیدمحمد ابطحی کاشانی رحمه الله علیه را که از شاگردان قدیمی حضرت امام خمینی بودند به خاندان مکرم و بازماندگان و دوستان و ارادتمندان آن مرحوم تسلیت میگویم و رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان مسالت می نمایم.»

آژانس: ایران اقدامات بیشتری برای پیروی از توافق موقت انجام داده است

تسنیم: به گزارش رویترز، آژانس انرژی اتمی اعلام کرد: ایران اقدام بیشتری را در راستای اجرای شرایط توافق هسته ای موقت تمدیدشده با شش قدرت اتخاذ کرده است. دیروز نیز مدیرکل آژانس انرژی اتمی طی سخنانی گفت ایران هنوز همه اقدامات شفاف ساز را انجام نداده است.

عراقچی: هیچ یک از حدس و گمان های رسانه ها صحت ندارد

تسنیم: عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای با بیان اینکه در مذاکرات هسته ای هنوز در همه موضوعات میان دوطرف اختلاف وجود دارد، گفت: اگر طرف مقابل حسن نیت داشته باشد، می توانیم تا قبل از 3 آذر به جمع بندی برسیم. عراقچی درمورد راهکارهای مطرح شده برای حل پرونده هسته ای مبنی بر خروج اورانیوم غنی سازی شده از ایران توضیح داد: هیچ یک از حدس و گمان هایی که در حال حاضر در رسانه ها مطرح می شود صحت ندارد؛ تاکنون هیچ موردی توافق نشده و مطالب مطرح شده مورد تایید نیست.

کشف و انهدام گروه سازمان یافته ضداخلاقی در شبکه های مجازی

باشگاه خبرنگاران: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه صاحب الزمان(عج) با تلاش سربازان گمنام سپاه صاحب الزمان اصفهان، شبکه سازمان یافته ترویج فساد در شبکه های مجازی منهدم و شش نفر از اعضای اصلی این گروه شناسایی و دستگیر شدند. این شبکه ها علاوه بر نشر اکاذیب و شایعات در گروه های تلفن همراه، با ایجاد محیط های ضداخلاقی و با عضوگیری از دختران و پسران جوان، آنها را اغفال می کردند.