آرشیو سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۰۱
ورزشی - اخبار کشور
۹

اخبار ورزش جهان

*یک فوتبالیست هندی بعد از گلزنی برای تیمش در یک مسابقه، برای نشان دادن خوشحالی اش پشتک زد ولی این پشتک منجر به مرگ این بازیکن شد.روزنامه «تایمز» هندوستان گزارش داد که «پیتر باکسانزوالا» در یک مسابقه در لیگ محلی در شمال شرق هند برای تیمش گلزنی کرد. این بازیکن 23 ساله قصد داشت گلزنی اش را جشن بگیرد و به همین خاطر بعد از گل، پشتک زد. ولی این پشتک باعث آسیب دیدگی شدید وی از ناحیه ستون فقرات و در نهایت مرگ این بازیکن منجر شد.اخبار محلی حاکی از این است که پیتر در تلاش بود به تقلید از «میرسلاو کلوزه» بازیکن تیم ملی آلمان گلزنی اش را جشن بگیرد.

*گریت بیل ستاره ولزی رئال مادرید دو دیدار حساس این تیم برابر لیورپول و بارسلونا را از دست داد.به نوشته روزنامه آ.س بیل از ناحیه ماهیچه ی لگن آسیب دیده و حداقل یک هفته نیاز به استراحت دارد که این باعث می شود علاوه بر دیدار حساس چهارشنبه برابر لیورپول در لیگ قهرمانان، بازی شنبه آینده ال کلاسیکو را از بدهد.

* دروازه بان ساندرلند پس از شکست سنگین تیمش برابر ساوتهمپتون عنوان کرد بازیکنان ساندرلند می خواهند پول بلیت هواداران را پس بدهند. ساندرلند در هفته هشتم لیگ برتر برابر ساوتهمپتون با نتیجه پرگل 8 بر صفر شکست خورد تا یکی از سنگین ترین شکست های تاریخ لیگ برتر را متحمل شود.هواداران ساندرلند شنبه برای تشویق تیمشان یازده ساعت از شمال انگلیس به جنوب آمدند تا خودشان را به ورزشگاه سنت مری برسانند.