آرشیو چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳، شماره ۳۰۸۹
سیاسی
۳

باخوانندگان

2105-0918

بارندگی های این چند روز در تهران باعث شده تا تمامی معابر دچار آبگرفتگی شوند در حالی که با گزارش های شهرداری نباید با این شرایط روبه رو می شدیم.

حمید از نوشهر

من از نوشهر تماس می گیرم. واقعا سطح بارندگی در شهر ما و در کل استان مازندران بالابوده که باید به خاطر این نعمت،خدا را شکر کنیم اما در حال حاضر نگرانی ما از آب گرفتگی های معابر و جوی های آب است که باعث شده آب در سطح خیابان ها جاری شود و حتی به داخل خانه ها هم بیاید. سیلی که الان راه افتاده فعالیت را برای مازنی ها مختل کرده است. از شهردار و مسوولان ستاد بحران استان و کشور می خواهم که رسیدگی کنند.

8713-0912

چرا بازی های پارآسیایی را بازتاب نمی دهید؟ ورزشکاران معلول و جانباز ما همین جوری هم مورد بی مهری و بی توجهی قرار می گیرند پس حداقل الان که دارند برای کشور افتخار آفرینی می کنند به بازتاب تلاش های شان بپردازید. حیف است که تلاش های این ورزشکاران در جنجال های رسانه یی مربوط به فدراسیون فوتبال به فراموشی سپرده شود و فقط بخش کوچکی از ستون اخبار به آن اختصاص داده شود.

اعتماد: روزنامه اعتماد هر روز گزارش های لازم در مورد این مسابقات را منتشر می کند و در صفحه نخست نیز به آن پرداخته است و این روند را تا پایان مسابقات ادامه خواهد داد.

2145-0937

لطفا در آستانه ماه محرم مطالبی در خصوص اندیشه حسینی منتشر کنید.

اعتماد: در ایام محرم روزنامه حتما صفحات ویژه و یادداشت های خاصی در ارتباط با ایام محرم منتشر خواهد کرد.

یک مخاطب

به نظر من تعداد موش های تهران اصلامهم نیست. چه 50 میلیون و چه سه میلیون هیچ اهمیتی ندارد بلکه مهم این است که ما هر روز که در خیابان های تهران راه می رویم کلی موش می بینیم که از سر و کول جوی ها و آشغال ها بالامی روند. بهتر است مسوولان دست از سرشماری تعداد موش ها برای ظاهرسازی بردارند و به فکر مبارزه با این معضل باشند.