آرشیو چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳، شماره ۳۰۸۹
سیاسی
۳

سرخط خبرها

تسنیم/ حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رییس جمهور از راه اندازی «شبکه مطالعات سیاستگذاری عمومی» با نام اختصاری «شمس» با هدف ایجاد فضایی برای طرح و انتشار ایده های سیاستی خبر داد.

ایرنا/ غلامرضا کاتب، سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: نشست مشترک اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با رییس قوه قضاییه و معاونان وی در دفتر آیت الله آملی لاریجانی برگزار شد و در این جلسه مقرر شد کارگروه مشترکی برای بررسی نیازهای بودجه یی قوه قضاییه تشکیل شود.

فارس/سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی با تاکید بر اینکه حامیان داعش در سرکوب و کشتار مردم کرد در کوبانی برای همیشه نمی توانند چهره خود را در نقاب منافقین پنهان کنند و به زودی رسوا می شوند، گفت: مسلمانان در همه جای دنیا پشتیبان مردم مظلوم کوبانی هستند و فریادهای مردم ترکیه، فرانسه، سوریه و عراق فراگیر خواهد شد.

ایرنا / سیامک ره پیک، معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان، اظهار داشت: باید اطلاعات و اسناد پرونده داوطلبان انتخاباتی به گونه یی باشد که طبق قانون و مقررات به طور شفاف و روشن صلاحیت یا عدم صلاحیت آنها را مشخص کند.