آرشیو پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳، شماره ۲۱۴۵
سیاست
۳

الو شرق 88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

• 23سال است شرکت تعاونی مسکن گمرک ایران برای 500متر زمین برای اراضی ابراهیم آباد شهریار مقداری پول از ما گرفته، حالابه جای 500متر می خواهند 125متر زمین به ما بدهند و تعاونی هم هشت میلیون تومان از ما پول می خواهد. می خواستم بدانم علت این امر چیست؟ ما حدود هزارو800نفر هستیم ولی مسوولان گمرک تا به حال کمکی به ما نکرده اند.

• همیشه که نمی شود در این ستون گلایه هایمان را درج کنیم. می خواستم از طریق ستون الوشرق از صندوق مهر خیابان طالقانی و آقای گودرزی که مسوول وام هستند تشکر کنم. تمام مشکلات مشتریان را با روی خوش انجام می دهند.

• گلایه ای داشتم از نانوایی سنگک، واقع در.... کیفیت نان این نانوایی به شدت پایین است. به نظر می رسد نان های روز قبل خود را خرد می کند و با خمیر نان جدید مخلوط می کند و به مشتریان تحویل می دهد. چه کسی پاسخگو است؟

• از بازنشستگان آموزش وپرورش هستم، دخترم حدود دوسال پیش ازدواج کرد و آموزش وپرورش برگه ای به من داد که هدیه ای را به من پرداخت می کند. متاسفانه هنوز این هدیه پرداخت نشده است.

• حدود یک ماه پیش از نمایندگی ایران خودرو خودرویی خریداری کردم، متاسفانه به دلیل اختلافی که بین ایران خودرو و ناجا بود، شماره گذاری ماشین انجام نشد. لطفا این موضوع را در روزنامه مطرح کنید که چه کسی مسوول این هزینه هاست؟

• بیش از یک ماه است که لوله آب شرب در وسط آسفالت محل رضی آباد ترکیده است، به دفعات؛ حضوری و مکالمه ای به مسوولان شرکت آب وفاضلاب روستایی شهرستان شازند گزارش کردیم اما با وجود کم آبی، آب همچنان در خیابان فوران می کند، ضمن اینکه آسفالت هم دومتردردومتر تخریب شده است. امید است با چاپ این موضوع، رییس آب وفاضلاب شهرستان شازند شخصا از این محل بازدید و این مشکل را حل کنند.

صدیقی از روستای سرسختی اولیاء

• ترافیک تقاطع بلوار دریا و سعادت آباد، حدود یک سالی است که معضل سوءمدیریت دارد؛ به طوری که هرروز صبح و عصر شاهد عصبیت و پرخاش و نزاع رانندگان به واسطه عدم هماهنگی مناسب تایمر چراغ ها هستیم. اعتراض مستقیم ما هم نتیجه ای نداشت. لطفا مسوولان رسیدگی کنند.

یکی از ساکنان سعادت آباد تهران