آرشیو پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳، شماره ۳۰۹۰
حوادث
۱۸

دستگیری سلطان با شلیک پلیس

اعتماد| مواد فروش حاشیه اتوبان صدر ملقب به سلطان با شلیک ماموران پلیس در عملیات تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شد.

سرهنگ منصور حمیدوند، رییس کلانتری قلهک در این باره گفت: ماموران کلانتری با تماس ها و گزارشات مردمی در جریان فعالیت یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر ملقب به «سلطان» در حاشیه بزرگراه صدر قرار گرفتند و اقدامات شان را برای دستگیری این قاچاقچی خطرناک آغاز کردند. با بررسی موضوع توسط یگان تخصصی، ماموران این یگان به محل مورد نظر مراجعه کردند و در ادامه تحقیقات خود، موفق به شناسایی سلطان در همان محل شدند. وی افزود: پس از شناسایی متهم و در زمانی که ماموران قصد داشتند برای دستگیری وی وارد عمل شوند، سلطان متوجه حضور ماموران شد و از محل فرار کرد. با فرار سلطان از دست ماموران، در حالی که وی با خودروی خود که در مسیر غرب به شرق بزرگراه صدر در حرکت بود، ماموران به تعقیب وی پرداختند.

رییس کلانتری 124 قلهک با بیان اینکه مرد قاچاقچی بدون توجه به فرمان ایست پلیس، درصدد فرار از دست آنها بود، گفت: به دنبال عدم توجه این متهم به فرمان ایست پلیس، ماموران مجبور به استفاده از سلاح برای متوقف کردنش شدند و در نخستین اخطار، دو تیر هوایی با اسلحه کمری و در مرحله بعد دو تیر به سمت خودروی وی شلیک کردند.

متهم که بدون توجه به اخطار ایست پلیس و شلیک هوایی ماموران با انجام حرکات خطرناک و مارپیچ در حال فرار بود سرانجام با شلیک سه تیر هوایی اسلحه کلاشینکف متوقف و دستگیر شد. در بازرسی اولیه از متهم و خودرو ماموران موفق شدند 30 گرم مواد مخدر از زیر صندلی کشف کنند. متهم پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات تکمیلی در اختیار ماموران پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.