آرشیو پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳، شماره ۳۰۹۰
ورزش
۱۹

تیتر بازی

حسین فرکی: مذاکره با بازیکنان سرباز کار پسندیده یی نیست/ انتقادی به کفاشیان ندارم اما بهتر است از فوتبال برود!

محسن قهرمانی: فوتبال برایم مهم نیست/ برای ملاقات با بهروان و عنایت به ورزشگاه ثامن رفتم

خوردبین: در زمان اوج حملاتمان از سایپا گل خوردیم/ برای پرسپولیس خوب نیست که فقط پنج هزار نفر در ورزشگاه حضور پیدا کنند/ با بدشانسی باختیم/ عملکرد فنی تیم نشان داد کادرفنی روی تیم کار کرده است

مدیرکل اداره ورزش و جوانان اصفهان: ورزشگاه نقش جهان سال آینده به بهره برداری می رسد/ با تامین منابع مالی در حدود؟ میلیارد تومان، تا؟ ماه دیگر مردم اصفهان بعد از بیست سال شاهد افتتاح این مجموعه ورزشی در شهر خود خواهند بود.

حمید درخشان: خوشحالم تیمم بدون اشتباه و متنوع بازی می کند/ قلبم در حال ایستادن است و باور نمی کنم با یک گل به سایپا باخته باشیم

عابدینی: فتح الله زاده همیشه بدون مطالعه مصاحبه می کند/ تا آخر برای برکناری کفاشیان تلاش می کنم/ ضرغامی جواب سلامش را نداد، دعوا را شخصی کردند!

مالک ملوان: حسین ماهینی به طور رسمی به تیم ملوان بندرانزلی پیوسته و جا دارد که حضور این بازیکن ملی پوش را به مردم انزلی تبریک بگویم/ سیروس محجوب در شرایطی این حرف را زده است که ماهینی خودش از عقد قرارداد با ملوان اظهار بی اطلاعی کرده بود و در نهایت اجباری این قرارداد را امضا کرد.

صادقیان: نمی دانم چرا یک مصاحبه ساده من هم حاشیه ساز می شود/ فکر می کردم در ترکیب اصلی باشم/ از نظر اخلاقی تغییر کردم و قول می دهم همین طور بمانم.