آرشیو شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳، شماره ۳۰۹۱
احزاب
۱۰

سید مهدی طباطبایی: آیت الله مهدوی کنی می کوشید با مخالفان حرف بزند

سید مهدی طباطبایی در برنامه تلویزیونی دیروز، امروز، فردا در خصوص سابقه رفاقتش با آیت الله مهدوی کنی و مشی اخلاقی ایشان گفت: حدود 50 سال با ایشان آشنا بودم و رفاقتی 47، 48 ساله با ایشان داشتم، آیت الله مهدوی کنی مردی دیندار و دین باور و مقید بودند و همیشه می کوشید که با مخالفین با زبان لین حرف بزنند. عضو جامعه روحانیت مبارز گفت:: آیت الله مهدوی کنی بسیار می کوشیدند که به واسطه عملکرد افراد نابخرد یا افراد تندروی نادرست، آفتی به انقلاب وارد نشود.

به گزارش خبر آنلاین، وی در ادامه با بیان اینکه ایشان در تمام عمرش سعی کرد آنچه را که می گوید عمل کند و همیشه می کوشید روحانی سیاستمدار باشد نه سیاستمدار روحانی، اظهارکرد: حیثیت افراد برایشان خیلی مهم بود تا جایی که وقتی می دید به آبروی افرادی لطمه خورده، من را می فرستاد تا به صورت محرمانه با آنها صحبت کرده و آرام شان کنم تا خدای ناکرده تنشی ایجاد نشود.

سید مهدی طباطبایی همچنین تاکید کرد: آیت الله مهدوی کنی بسیار می کوشیدند که به واسطه عملکرد افراد نابخرد یا افراد تندروی نادرست، آفتی به انقلاب وارد نشود و تا چنین مواردی مشاهده می کرد من را می فرستاد تا برای حفظ انقلاب مواردی را به آن افراد بگویم.