آرشیو شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳، شماره ۲۱۴۶
روزنامه فردا
۱۶
آمبولانس

روش روش

پوریا عالمی

شما از کجا متوجه شدید تحلیلگر همه مسایل هستید؟ و چطوری؟ از فیس بوک. و اینطوری که؛ دیدم درباره هر مساله ای می نویسم مسیر جهان تغییر می کند.

چطور متوجه شدید مسیر جهان را تغییر می دهید؟ از تعداد لایک ها. الان لامبورگینی 300تا در دودقیقه پر می کند، در حالی که من در دودقیقه رکورد 332لایک در دقیقه را دارم. / شیوه شما در تحلیل و نقد چیست؟ شیوه صافیسم و روش روش. یعنی هرکی هرچی گفت من از روش رد می شوم و صافش می کنم./ روش روش را توضیح دهید. روش روش درواقع روش معکوس یا شخم مطلب یا پیچ موضوع است. یعنی هرکی هرچی گفت ما می رویم روش و برعکس حرفش را می زنیم. / دستاورد شما چه بوده؟ بنده تا الان چهار منتقد، شش تحلیلگر و 15صاحبنظر و کارشناس و نویسنده را سکته داده ام که الان بستری هستند. الان هم اصلاخودت داری زیادی حرف می زنی. اصلااگر راست می گویی بگو ببینم اگر سگ زرد برادر شغال است چرا شغال در اشغال خاورمیانه آشغال بازی درآورد و چرا در تحلیل مسایل از تجزیه دفاع نمی کنی مگر از قدیم نگفتند تجزیه و تحلیل؟

چی؟ دیدی کم آوردی. بی سواد. حیف روزنامه «شرق» که تو توش می نویسی. حیف کاغذ که «شرق» روش چاپ شود. حیف نان. متقاعدی یا سکته می کنی؟ سکته می کنم.