آرشیو پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳، شماره ۲۱۵۱
سیاست
۲

سرلشگر فیروزآبادی در بازدید از وزارت اطلاعات: دستگاه های اطلاعاتی جداجدا عمل نکنند

ایلنا: رییس ستاد کل نیروهای مسلح، روز گذشته با استقبال وزیر اطلاعات در نشست مدیران این وزارتخانه شرکت کرد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام سیدمحمود علوی خدمت 25ساله سرلشگر سیدحسن فیروزآبادی در ستاد کل نیروهای مسلح را یک سرمایه برای وی ذکر کرد که ناشی از اعتماد مقام معظم رهبری به او ست.

وزیر اطلاعات افزود: سرلشگر فیروزآبادی تاکنون با اخلاص و با ذوب شدن در ولایت به خدمت پرداخته و مالک اشتر مولاو رهبر عزیز می باشد و حضور ایشان در وزارت اطلاعات مایه افتخار است.

سپس سرلشگر فیروزآبادی با تاکید بر خدایی کارکردن نیروهای اطلاعاتی، از وزارت اطلاعات به عنوان محل جهاد و مبارزه یاد کرد. رییس ستاد نیروهای مسلح به استناد بیانات مقام معظم رهبری گفت: اگر دستگاه های اطلاعاتی جداجدا عمل کنند خود را از خیرات زیادی محروم می کنند. نیروهای اطلاعاتی کشور باید از سرمایه ها و امکانات

یکدیگر استفاده کنند. روح همکاری میان دستگاه های اطلاعاتی لازم است. فیروزآبادی با اشاره به چگونگی دستگیری ریگی به واسطه همکاری خوب وزارت اطلاعات و نیروهای مسلح افزود: کاری که باید بکنیم تعامل و تعاون است. تعامل و تعاون دو نهاد دفاعی و اطلاعاتی همواره کشور را از غافلگیری و بحران امنیتی حفاظت کرده و امکان ضربه پذیری آن را دفع کرده است.

رییس ستاد نیروهای مسلح نتایج تعامل و همکاری وزارت اطلاعات و دستگاه های انتظامی و نظامی را اینگونه برشمرد: ناامن شدن محیط داخل و پیرامون برای دشمن، ایجاد امنیت و آسایش برای مردم و زمینه های مناسب برای فعالیت های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور از نتایج همکاری وزارت اطلاعات با دستگاه های انتظامی و نظامی است.