آرشیو پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳، شماره ۳۰۹۶
جامعه
۱۳

سر خط خبرها

ستاد برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از ثبت نام قطعی 210 رسانه تا کنون برای حضور در این نمایشگاه خبر داد (فارس)

تشکر رییس و اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی از اعتماد رهبر انقلاب (ایسنا)

نامگذاری یک بلوار در تهران به نام آیت الله مهدوی کنی (ایرنا)

مهلت تعویض کارت های پایان خدمت و معافیت قدیمی به هوشمند تا پایان سال 1393 است. کسانی که بیشتر از پنجاه سال سن دارند نیاز به تعویض کارت های خود ندارند (ایرنا)

نیاز به؟ هزار معلم در متوسطه اول (ایلنا)

رتبه 23 ایران در علوم اعصاب دنیا (ایسنا)

شهیندخت مولاوردی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده برای پاسخ به انتقادات به فراکسیون زنان مجلس می رود (فارس)

قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با انتقاد از این موضوع که منابع اعتباری پژوهش خارج از دو وزارتخانه بهداشت و علوم است، گفت: فردی با لابی های خاص موفق به دریافت اعتبار؟ تا؟ میلیاردی می شود اما یک محقق دانشگاه با تلاش بسیار تنها؟ میلیون تومان دریافت می کند. (فارس)

علی احمدپور، دبیر همایش فناوری نانو، کاربردها، مزایا و چالش ها با بیان اینکه ایران در علم نانو جزو 10 کشور برتر دنیا قرار دارد، گفت: نباید در به کارگیری صنعتی این علم ضعیف عمل کنیم. (فارس)

محمدحسن زدا، معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: در میان کشورهای خاورمیانه جزو نخستین کشورهایی هستیم که این نوع خدمت بیمه یی را ارایه می دهیم. (ایسنا)

بنا بر اعلام خبرگزاری فرانسه، آمار و ارقام رسمی منتشر شده در ماه مارس، حاکی از افزایش 35 درصدی گردشگران خارجی ایران در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته و رسیدن به رقم 4. 5 میلیون گردشگر برای ایران است که درآمد شش میلیارد دلاری را به همراه داشته است. (ایلنا)

همایون هاشمی، رییس سازمان بهزیستی کشور از جزای شش ماه حبس برای فرد خاطی در پرونده کودک آزاری مهدکودک اردبیل خبر داد. (تسنیم)