آرشیو پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳، شماره ۳۰۹۶
ورزش
۱۵

سرخط خبرها

علیرضا سمندر، رییس فدراسیون کاراته که از دو هفته قبل مدیریت تیم های ملی کاراته را نیز بر عهده گرفته است، در واکنش به قهر اعضای کادر فنی تیم ملی بزرگسالان و نرفتن به اردوی گیلان گفت: گویا حسین روحانی قهر کرده است، شهرام هروی هم گفته کار دارم و جعفری هم از قبل گفته بود مشکل دارد و به اردو نمی رود.

رجبعلی خسروآبادی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران اعلام کرد تنها دفاتری اقدام به برنامه ریزی تورهای جام ملت های آسیای 2015 کنند که توان اخذ ویزای استرالیا را داشته باشند. ثبت نام تورهای جام ملت های آسیا بدون مجوز ممنوع است.

روجریو سنی، دروازه بان گلزن سائوپائولو سال هاست که در این تیم فعالیت می کند. او از سال 1992 که به سائوپائولو پیوست، هرگز از این تیم جدا نشد و این باعث شد که 22 سال در سائوپائولو بماند. او در جریان پیروزی تیمش بر گویاس موفق شد رکورد بیشترین پیروزی در یک تیم را که متعلق به رایان گیگز بود، بشکند.

آندره شوچنکو معتقد است مانوئل نویر باید به عنوان برترین بازیکن جهان در سال 2014 انتخاب شود.

ریموند دومنک، سرمربی سابق تیم ملی فرانسه در زندگینامه خود به مورینیو و زین الدین زیدان تاخت و به تمجید از تیری آنری پرداخت. او اعلام کرده مورینیو یادش نرود مترجم بوده است و اینکه زیدان خودخواه بود.

اشلی کول مدافع انگلیسی رم در اظهارنظری جنجالی گفت که اگر تصمیم های اشتباه داوری نباشد، رم در فصل جاری قهرمانی در سری A را به دست خواهد آورد.