آرشیو پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳، شماره ۳۱۱۲
ورزشی
۱۵

یادمان

علی کریمی: غلامحسین مظلومی از مفاخر و سرطلایی فوتبال ایران بود/ این مصیبت را به خانواده ایشان و جامعه ورزش تسلیت می گویم.

وزیر ورزش: برای روح غلامحسین مظلومی این پیشکسوت ارزنده و با اخلاق رحمت و آمرزش طلب می کنم/ برای وابستگان آن مرحوم صبر و اجر جزیل از خداوند متعال خواستارم/ فقدان غلامحسین مظلومی مصیبتی بزرگ برای ورزش ایران است.

علی کفاشیان:مظلومی از مفاخر و افراد ارزشمند فوتبال ایران بود.

علی دایی: غلامحسین مظلومی سرطلایی بزرگ فوتبال ایران بود / درگذشت او ضایعه یی بزرگ برای خانواده فوتبال است.

ناصر ابراهیمی: مظلومی از نوادر فوتبال ایران بود.

تیموریان: درگذشت مظلومی ضایعه بزرگی است/ به خاطر مظلومی در داربی بهترین تلاش را خواهیم داشت.

جواد نکونام: غلامحسین خان هیچ وقت به حقش نرسید/ مصیبت فقدان غلامحسین مظلومی خیلی سخت است/ این ضایعه دردناکی برای تمام اهالی فوتبال و ورزش ایران است/ این مصیبت را تسلیت می گویم.

بهرام افشارزاده: درگذشت اسطوره بی ادعای باشگاه استقلال و تیم ملی دردی بزرگ بود/ خدمات بزرگ او به ورزش ایران غیرقابل چشم پوشی است/ هیچگاه جای خالی امثال مظلومی در فوتبال ایران پر نخواهد شد/ مشی پهلوانی مظلومی چیزی بود که او را از خیلی ها متمایز می کرد.

فرهاد مجیدی: روحت شاد سرطلایی فوتبال ایران.

مهدی رحمتی: خداحافظ مرد بزرگ.

باشگاه پرسپولیس: خانواده پرسپولیس و هواداران از درگذشت این ورزشکار خوشنام احساس اندوه و تاثر دارند و این ضایعه را به خانواده آن مرحوم، جامعه ورزش و فوتبال و به ویژه خانواده استقلال و خانواده مظلومی تسلیت می گوید.

فدراسیون فوتبال: مظلومی به مدت 15 سال رکورددار گلزنی در سطح ملی ایران بود/ به خانواده این پیشکسوت بزرگ و با اخلاق و همچنین خانواده بزرگ فوتبال به خاطر از دست دادن این بزرگمرد تاریخ فوتبال کشور را تسلیت می گوییم.

کمیته ملی المپیک: عزیزی که اگرچه از پیش ما رفت ولی نامش در اذهان مردم باقی خواهد ماند/ جامعه ورزش کشور داغدار از دست دادن عزیزی شد که سالیان سال با گل های زیبای خود شادی های بسیاری برای دل مردم و هموطنانش به ارمغان آورد.