آرشیو پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۳، شماره ۲۱۷۳
حوادث
۱۲

حادثه ها

سرقت اینترنتی از 6هزار حساب بانکی

واحدمرکزی خبر: اعضای باند کلاهبردار اینترنتی در همدان دستگیر شدند. جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: اعضای این باند که چهارنفر هستند توانسته اند شش هزار حساب بانکی را در استان های تهران، اصفهان، مرکزی، لرستان و همدان خالی و دست کاری کنند. سرهنگ خرم روی، ارزش ریالی سرقت ها را 20میلیاردریال برآورد کرد.

زورگیری با سلاح قلابی

باشگاه خبرنگاران: مردی که با سلاح قلابی از مردم زورگیری می کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد. ماموران پلیس پایتخت، حین گشت زنی در محدوده دروازه غار به خودروی پراید مشکوک شدند و در بازرسی از آن کلت کمری به همراه چاقو و مقداری شیشه کشف کردند. ماموران بلافاصله راننده خودرو را دستگیر کردند. در تحقیقات از متهم مشخص شد، سلاح کشف شده قلابی است. همچنین فاش شد متهم در جنوب تهران از شهروندان و دستفروشان در ساعات پایانی شب زورگیری می کند. سرهنگ جلیل موقوفه ای، سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت در این باره گفت: تعدادی از مالباختگان پس از حضور در کلانتری، متهم را شناسایی کردند و او برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

جیب بری در «بی آر تی»

پلیس خبر: سارق جیب بر که در اتوبوس های بی آر تی اقدام به سرقت می کرد، بازداشت شد. سرهنگ عزت الله معانی، رییس کلانتری نامجو در این باره گفت: «ماموران هنگام گشت زنی متوجه درگیری دوزن در یکی از اتوبوس های تندرو که در ایستگاه پایانی متوقف بود، شدند و به سمت آنها رفتند.» این مقام انتظامی بیان کرد: «شاکی با اشاره به زن دیگر به ماموران گفت هنگام پیاده شدن از اتوبوس متوجه شدم این زن کیفم را با تیغ بریده و سعی کرده سرقت کند.» رییس کلانتری نامجو بیان کرد: «متهم بعد از انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت و ضمن اعتراف به سرقت از شاکی به چندین فقره سرقت و جیب بری در ایستگاه های بی آرتی اقرار کرد و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد.»