آرشیو پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳، شماره ۳۱۳۵
حادثه
۱۴

فرمانده پلیس: کشف 450 تن مواد مخدر در هشت ماه اول امسال

اعتماد| در هشت ماهه اول سال جاری بیش از 450 تن انواع مواد مخدر کشف شده که 90در صد این کشفیات در عملیات های متعدد پلیس به دست آمده است.

سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی کشور با اعلام این خبر به اولویت ماموریت های پلیس در سال 93 برای مبارزه با جرایم سرقت اشاره کرد و گفت: در سال 93 نخستین اولویت مبارزه با جرایم در کشور به بحث مقابله با سرقت و سرقت های خرد اختصاص داشته است که در این ارتباط با راه اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت در کشور شاهد کاهش چشمگیر این جرم در هشت ماه امسال بوده ایم.

به گزارش ایسنا، سردار احمدی مقدم که در مازندران به سر می برد در ادامه از بازگشت بیش از 900 هزار زایر حسینی به کشور و اختصاص 5000 نیرو از ناجا برای تقویت امنیت و ارایه خدمات به زایران در مرزهای خوزستان و ایلام خبر داد. فرمانده ناجا در ادامه به بررسی شاخص های امنیتی در استان مازندران پرداخت و گفت: جرایم در استان مازندران در سال جاری 13 درصد کاهش داشته و ما شاهد کاهش چشمگیر نزاع و درگیری، استفاده از سلاح سرد و اوباشگری دراین استان بوده ایم. سردار احمدی مقدم در پایان ابراز امیدواری کرد با پیگیری برنامه های پلیس در راستای افزایش امنیت در کشور، روند کاهش جرایم در این استان همچنان ادامه یابد.