آرشیو پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳، شماره ۳۱۳۵
حادثه
۱۴

یک مجروح در انفجار شدید خانه یی مسکونی در تهران

اعتماد| انفجار شدید خانه یی مسکونی در خیابان شکوفه تهران، یک مجروح برجای گذاشت.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با اعلام این خبر به تشریح جزییات آن پرداخت و گفت: در ساعت 12:46 امروز یک مورد حادثه انفجار به مرکز فوریت های 115 اطلاع داده شد و در پی آن بلافاصله یک اکیپ از مرکز فوریت های پزشکی به محل حادثه واقع در خیابان شکوفه نبش خیابان عزیزی اعزام شد.

وی با اشاره به حضور عوامل اورژانس در محل افزود: پس از حضور در محل مشاهده شد که در پی وقوع انفجار در یک آپارتمان 4 طبقه، یک مرد 40 ساله به شدت دچار سوختگی شده بود که تکنیسین های اورژانس پس از ارایه خدمات اولیه درمانی وی را به بیمارستان شهید مطهری منتقل کردند. به گفته عباسی پس از انتقال این فرد، یک اکیپ از عوامل اورژانس به همراه یک دستگاه آمبولانس نیز در محل مستقر بودند.

همچنین سیدجلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز با اشاره به وقوع این حادثه اظهار کرد: آتش نشانی در ساعت 12:42 از وقوع این حادثه باخبر شد و ستاد فرماندهی، ایستگاه سه را به محل حادثه که یک ساختمان 4 طبقه هشت واحدی بود اعزام کرد. ملکی با بیان اینکه انفجار در طبقه اول این ساختمان که یک واحد 80 متری خالی از لوازم منزل بود رخ داده است، گفت: شدت انفجار به حدی بود که منجر به شکست درها و شیشه ها در طبقات بالایی ساختمان شده بود اما خوشبختانه به هیچ یک از ساکنان آسیبی وارد نشد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش نشانان یک مرد حادثه دیده در داخل این واحد را برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس تحویل دادند، گفت: این مرد در اظهارات خود اعلام کرد که پس از باز کردن شیر آب گرم، انفجار رخ داده و با توجه به اینکه در خانه تنها آبگرمکن دیواری نصب بوده است احتمال می رود که نشت گاز از آبگرمکن دیواری سبب بروز این حادثه شده باشد. وی با بیان اینکه آتش نشانان پس از ایمن سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند، گفت: علت قطعی این حادثه پس از بررسی کارشناسان اعلام خواهد شد.