آرشیو پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳، شماره ۳۱۳۵
ورزشی
۱۵

سرخط خبرها

محمد احسانی، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال از انتخاب محمد مایلی کهن به عنوان مدیر جدید تیم ملی امید خبر داد/ پیش از این مایلی کهن در مصاحبه یی اعلام کرده بود که محمد خاکپور بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی امید است و حالاکه این مربی هدایت تیم امید را برعهده گرفته این چهره هم گویا قرار است کار خود را به عنوان مدیر در تیم امید آغاز کند.

علی دایی که به عنوان یکی از مشاهیر قاره کهن نامش در تالار افتخارات AFC قرار دارد برای تماشای دیدار فینال جام ملت های آسیا 2015 استرالیا به این کشور دعوت شد.

مجید صالح با تصمیم محمد خاکپور به عنوان مربی به کادر فنی تیم ملی امید پیوست/ صالح بعد از این اننتخاب اعلام کرد که برای آخرین بار است که قبول می کند به عنوان نفر دوم و دستیار در کادر فنی یک تیم کار کند.

کیومرث هاشمی، رییس کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون والیبال با محمد داورزنی و مسوولان این فدراسیون دیدار و گفت وگو کرد/ در این نشست مسائل مرتبط با والیبال ایران برای رسیدن به المپیک ریو بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفت.

یکی از هواداران فوتبال در انگلیس که به قرآن کریم اهانت کرده بود به مدت سه سال از حضور در ورزشگاه های این کشور محروم شد.

نوجوانان ایران با پیروزی برابر چک به رده دوم جدول المپیاد جهانی شطرنج صعود کردند.

کانون مربیان فوتبال ایران در بیانیه یی با حمایت از انتخاب سه سرمربی جدید و معتقد به اصول کار در تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امید برای کادر فنی این تیم ها آرزوی شکستن طلسم ناکامی ها را دارد.

محمد نوری با حل مشکل مالیاتی اش به اردوی تیم ملی در ژوهانسبورگ پیوست.

بازی های نفت تهران در لیگ قهرمانان آسیا طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی برگزار شود.

کریم بهرامی، دبیر گروه بررسی صورت های مالی فدراسیون فوتبال تاکید کرد که بیشتر ابهامات مالی این فدراسیون در بخش اجرایی و عملیاتی است.