آرشیو پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳، شماره ۲۱۹۰
حوادث
۱۲

پنج قاره

کشف جسد قاتل «فیلادلفیا» در جنگل

بی بی سی: پلیس «فیلادلفیا» اعلام کرد جنازه مردی را که شش نفر را به قتل رسانده بود، در جنگل پیدا کرده است. «بردلی ویلیام استون» 35ساله، مظنون به قتل همسر سابقش و پنج نفر از اقوام او بود. پلیس از بامداد روز دوشنبه جست وجویی گسترده را برای بازداشت او ترتیب داده بود. «بردلی استون» که گفته می شود بر سر حضانت دو فرزندش با خانواده همسر سابقش اختلاف داشت، کهنه سرباز جنگ عراق بوده. هنوز علت مرگ این مرد مشخص نشده است اما ساکنان محلی پیش تر گزارش کرده بودند احتمالا«بردلی» را دیده اند که پس از تلاش ناموفق برای دزدیدن خودرو، به سمت جنگل متواری شده است.

چاله هوایی 12نفر را مجروح کرد

ایرنا: هواپیمایی آمریکایی که از کره جنوبی عازم کشورش بود، در فضای ژاپن دچار حادثه شد و با 12مجروح، از رسیدن به مقصد بازماند. دلیل بروز این حادثه تلاطم های شدید ناشی از چاله هوایی عنوان شده است. وزارت ترابری ژاپن اعلام کرد این هواپیما در فرودگاه بین المللی «ناریتا» واقع در نزدیکی «توکیو» پایتخت ژاپن فرود آمده است. این بویینگ777 با 240 مسافر و 15 خدمه عصر روز سه شنبه به وقت ژاپن از فرودگاه «اینچئون» کره جنوبی در نزدیکی سئول، پایتخت این کشور به مقصد «دالاس» آمریکا پرواز کرد اما حدودا یک ساعت بعد با بدی شرایط جوی و چاله هوایی شدید مواجه شد. مسافران این پرواز می گویند هواپیما در زمان صرف شام مسافران به مدت 20دقیقه دچار لرزش های شدید شده بود به طوری که ظروف غذا و نوشابه ها در هواپیما به هرطرف پرتاب می شد و مسافران به شدت دچار هراس شده بودند.

اختلاس 271هزاردرهمی در صرافی

ایسنا: پلیس امارات از اختلاس 271هزاردرهمی از صرافی ای در«ابوظبی» خبر داد. متهم از اتباع یکی از کشورهای آسیایی است که در صرافی فعالیت می کرد و با جعل اسناد و مدارک اقدام به اختلاس بیش از 271هزاردرهم کرد.