آرشیو یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۳۱۶۴
جامعه
۹

سعدالله نصیری قیداری، معاون پارلمانی وزارت علوم در تشریح وضعیت بورسیه های غیرقانونی:در احکام بورسیه های شاغل تجدید نظر می شود

با مجلس تعامل می کنیم، کوتاه نمی آییم

مریم بابایی

«وزارت علوم از بررسی پرونده بورسیه های غیرقانونی کوتاه نیامده است» این موضع وزارت علوم در مقابل انتقادهایی است که این روزها تحت عنوان «مسیر بازگشت وزارت علوم در پرونده بورسیه های غیرقانونی» مطرح است. چند استعفا و تغییر چهره هایی که این روزها به ساختمان شیشه ای خیابان هرمزان شهرک غرب رفت و آمد دارند، تبدیل به حاشیه تازه وزارت علوم شده است. وزیر فعلی این وزارتخانه هفتمین فردی است که در ظرف یک سال و نیم گذشته در کسوت وزیر یا سرپرست به این وزارتخانه پا گذاشته است. محمد فرهادی حدود دوماه پیش رای اعتماد مجلس را گرفت و از ساختمان صلح به ساختمان شیشه ای شهرک غرب رفت. حاشیه ها اما از همان زمان معرفی

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.