آرشیو یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۲۲۲۰
روزنامه فردا
۲۰
آمبولانس

می زنمت تا از دیگران نخوری

پوریا عالمی

تیترهای یک خبرگزاری اصولگرا، مثلادیروز، بهمن93: - رحیمی زمانی از نظر سیاسی نزدیک ترین فرد به کارگزاران بود. - رحیمی شیفته هاشمی رفسنجانی بود و با حمایت وی استاندار شد. - مجالس اصولگرا با مسوولیت گرفتن رحیمی مخالف بودند. - چهره های شاخص اصولگرا در مجالس هفتم، هشتم و نهم مهم ترین مخالفان رحیمی بودند. - پیگیری های مجلس هشتم برای برکناری رحیمی از سمت معاون اولی رییس جمهور سابق. - با هیچ متهمی مصلحت جویانه برخورد نشود، چه محمدرضا رحیمی و چه مهدی هاشمی. - حمایت عناصر دوم خردادی و کارگزاران از رحیمی در مجلس هفتم. - پرونده رحیمی با پیگیری نادران، زاکانی و توکلی به دادگاه رفت. - اصلاح طلبان خودشان از مفسدان اعلام برائت کنند. - فساد رحیمی در زمان دولت کارگزاران و اصلاحات بوده است. - شمارش معکوس برای ورود رحیمی به زندان. - رحیمی را چهره اصولگرا نمی دانیم.

تیتر همان خبرگزاری، مثلاقبلاها: - بررسی راهکارهای کاهش قاچاق در حضور رحیمی و مرتضوی. خرداد90- در جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی؛ رحیمی بر ضرورت صیانت از اراضی و منابع ملی کشور تاکید کرد. مرداد89- رییس جمهور گفت: «رحیمی حتی یک خط تخلف هم ندارد» مرداد89- برگزاری جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با حضور رحیمی. 89- جلسه هیات دولت به ریاست رحیمی برگزار شد. مرداد89- دولت احمدی نژاد از نظر کار زیاد و هزینه کم استثنایی است. دی85

حکایت آمبولانسی

به یکی گفتند چرا داری فلانی را می زنی؟ گفت: تا از دیگران نخورد. فرداش دیدند دارد فلانی را می خورد. گفتند ای بابا. چرا داری می خوریش؟ گفت: تا دیگران را نزند.

پس فرداش دیدند دارد با بولدوزر از روی فلانی رد می شود. گفتند چرا داری از روش رد می شوی؟ گفت: خب ماشین خودمه. گفتند: خیلی خب. متقاعد شدیم.